  • 11. Data: 2013-06-21 21:47:38
    Temat: Re: Czy w Polsce działają zorganizowane grupy przestępcze wykorzystujące struktury operatorów cieci GSM?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 21 Jun 2013, SJS wrote:

    > Niejasność przepisów, instrukcji jest właśnie przez przestępcze grupy
    > wykorzystywana.

    Co nie zmienia faktu, że wywodzenie z niezrozumienia instrukcji
    obsługi "bo chciałem sprawdzić co się stanie jak pokręcę"
    (hamulcem awaryjnym w pociągu na przykład) jest raczej marnym
    argumentem.
    JEŚLI czegoś można się czepiać, to braku regulacji które by
    WYMUSZAŁA, że wszelkie usługi jawnie nie wymienione na liście
    w umowie jako WŁĄCZONE są WYŁĄCZONE (a lepiej: niedostępne,
    czyli wymagają eksplicite zwrócenia się do operatora o włączenie).

    Ale istnieją obawy, że wyskoczenie z taką tezą spowodowałoby
    iż świat przestał by się śmiać z amerykańskich procesów o oparzenie
    herbatą.

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2013-06-21 22:24:32
    Od: z <...@...pl>

    "pobieraczek" umawia się z operatorem:
    - słuchaj jest kasa do zarobienia, wprowadzamy usługę z wielkimi wołami
    napisem "darmowy sms" Ludzie myślą że co im szkodzi jak za darmo to
    wyślę. A nuż coś wygram.
    W regulaminie jednak drobnym druczkiem na stronie fufufu będzie stało że
    od tego momentu codziennie delikwent płaci 6 zł.
    Zanim się pokapują i wyłączą złotówki będą wpadać do koszyka.
    Ale przecież to nieuczciwe. Dostaniemy karę, sądy, wizerunek firmy.
    Nic się nie martw. Zrobiliśmy badania. 1/3 zapłaci bez zająknięcia, 1/3
    się pokapuje ale szkoda im będzie się o parę zł po sadach włóczyć a na
    1/3 mamy dobrych prawników.
    Zresztą lobbing zrobi swoje i żadne prokonsumenckie biurwy nie będą
    robić szumy. A jeśli nawet będzie kara to i tak pryszcz w porównaniu do
    kasy jaka wpłynie. Biznes jest biznes :-)

  • 13. Data: 2013-06-21 23:11:29
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-06-21 19:50, Maciek pisze:

    > Nie ma żadnej niejasności. Tylko trzeba umieć czytać i mieć pojęcie choćby
    > niewielkie, jak działają bajery w nowoczesnych smartfonach. A jeśliś za
    > głupi to kup sobie myphone dla dziadków.

    Sprawdzianem jest liczba reklamacji w Polkomtelu a nie twoje widzimisię

    --
    sjs

  • 14. Data: 2013-06-22 23:19:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Maurycy Poszepszyński" <s...@a...com>

    > A coś więcej na ten temat? Bo google nic nie wypluwa. Jeżeli to prawda, to
    > będzie to moja ostatnia umowa jaką przedłuzyłem w Plusie. Na zimne trzeba
    > dmuchać i najzwyczajniej z łachudrami się nie zadawać.

    Przecież wszystkie firmy telekomunikacyjne tak działają. Numery o
    podwyższonej opłacie za jakieś dziwne usługi. Zobacz temat.

  • 15. Data: 2013-06-23 13:43:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.06.2013 15:54, stary komuch SJS pisze:

    > Czy Was Lawa ktoś pytał o zdanie?
    > Niejasność przepisów, instrukcji jest właśnie przez przestępcze grupy
    > wykorzystywana.

    Instrukcje są jasne - chyba że ktoś jest zidiociałym starym komunistą,
    który tak się przyzwyczaił do pustej, partyjnej "nowomowy", że tekstu
    zawierającego jakąś konkretną treść przyswoić nie potrafi.

  • 16. Data: 2013-06-23 13:47:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.06.2013 19:58, z pisze:

    > Specjalnie skonstruowana usługa która wypełnia w całej rozciągłości to:
    > "doprowadzenie innej osoby do niekorzystnego rozporządzenia mieniem
    > własnym lub cudzym poprzez wprowadzenie w błąd, wyzyskanie błędu lub
    > niezdolności należytego pojmowania przedsiębranego działania.
    > Celem działania sprawcy jest dążenie do osiągnięcia korzyści majątkowej."
    > i kropka!

    No i mamy już dwóch starych zgredów, którzy czytać nie potrafią...

    Te kawały o głupich milicjantach to tak na prawdę powinny być o was.