  • 1. Data: 2006-08-15 19:57:29
    Temat: Czy urząd ma prawo żądać opłaty za niewydane zaświadczenie?
    Od: "Grek" <g...@o...pl>

    Czy urząd ma prawo żądać zapłaty opłaty skarbowej za zaświadczenie w
    momencie składania wniosku, czy też dopiero przy odbiorze przeze mnie
    gotowego zaświadczenia?

    i co to znaczy wydać zaświadczenie?
    ( bo oni się powołują na jakiś przepis ustawy o opłacie skarbowej mówiący o
    tym, że ja muszę im dać znaczki opłaty skarbowej przed wydaniem
    zaświadczenia żeby oni mogli sobie je nakleić w momencie jego wydania.)

    Czy wydać zaświadczenie oznacza wydać je z systemu komputerowego (jak oni
    twierdzą), czy też wydać je mi do ręki?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-08-15 20:27:59
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Tue, 15 Aug 2006 21:57:29 +0200, Grek napisał(a):

> [...]
    > zaświadczenia żeby oni mogli sobie je nakleić w momencie jego wydania.)
    >
    > Czy wydać zaświadczenie oznacza wydać je z systemu komputerowego (jak oni

    nic nie dawaj to napewno nic nie dostaniesz i nie będziesz miał takich
    problemów.

    akala

  • 3. Data: 2006-08-15 20:59:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Grek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    Opłata skarbowa jest za złożenie podania o wydanie zaświadczenia, a nie za samo
    wydanie zaświadczenia.

  • 4. Data: 2006-08-15 22:30:21
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Opłata skarbowa jest za złożenie podania o wydanie zaświadczenia, a nie za
    > samo wydanie zaświadczenia.

    I tu się mylisz, np. wyrabiając paszport, masz osobną opłatę za złożenie
    wniosku i osobną za wydanie paszportu. Jedną opłaca się w znaczkach, drugą
    wpłaca na konto.

  • 5. Data: 2006-08-16 00:08:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 15.08.2006 Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał/a:
> [...]
    > wniosku i osobną za wydanie paszportu. Jedną opłaca się w znaczkach, drugą

    I gdzie on się niby myli?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2006-08-16 08:27:13
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Wed, 16 Aug 2006 00:30:21 +0200, Marcin Wasilewski napisał(a):

> [...]
    > wniosku i osobną za wydanie paszportu. Jedną opłaca się w znaczkach, drugą

    ale paszaport to nie zaświadczenie

    akala

  • 7. Data: 2006-08-17 07:30:55
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Tue, 15 Aug 2006 22:59:48 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Opłata skarbowa jest za złożenie podania o wydanie zaświadczenia, a nie za samo
    > wydanie zaświadczenia.

    Nie zupełnie.
    Opłata składa się niejako z dwóch elementów:
    - złożenie wniosku o wydanie zaświadczenia (zdaje się 5zł)
    - za wydanie zaświadczenia o niezaleganiu (15zł)