    From: "allbi" <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy uczelnia może zwiększyć ilość semestrów?
    Date: Thu, 8 Dec 2005 20:35:20 +0100

    Słuchajcie no,
    Rozpocząłem studia zaoczne w 2004 roku. Miały trwać 7 semestrów. Będąc w
    trakcie studiów na trzecim semestrze dowiedziałem się, że uczelnia wydłużyła
    okres studiów do 8 semestrów. Nie myślcie tylko, że chodzi tu o wydłużenie
    spowodowane trudnościami w nauce studenta. Nie, nie. Nic z tych rzeczy.
    Wiem, że chętni byście podowcipkowali.

    Czy to nie jest przeginanie pały? Nie dość, że wyciągają sporo kasy od
    studentów to jeszcze wydłużają nam studia? Jakim prawem? Mogę jakoś
    zaprotestować wspomagając się jakimiś przepisami? Oprócz regulaminu studiów
    czy podobnymi pierdołami oczywiście.

    SOTB