  • 1. Data: 2008-03-14 18:13:04
    Temat: Czy to legalne
    Od: "WW" <w...@o...pl>

    Przestawianie sila cudzego samochodu bez zgody?

    Dzisiaj na placu konstytucji w warszawie przyjechala jakas ekipa filmowa na
    parking (kto zna plac wie o czym mowie), podnosili samochody, ladowali na takie
    mini 4 wozki i przewozili je w inne miejsce.

    Mozna tak?

  • 2. Data: 2008-03-14 21:36:11
    Temat: Re: Czy to legalne
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia 14 Mar 2008 19:13:04 +0100, WW napisał(a):

> [...]
    > parking (kto zna plac wie o czym mowie), podnosili samochody, ladowali na takie
    > mini 4 wozki i przewozili je w inne miejsce.

    Moim zdaniem nie można.
    Ekipa filmowa chcąc kręcić film na terenie publicznym powinna zwrócić się
    do zarządcy drogi/terenu o ustanowienie czasowego zakazu parkowania czy
    zamknięcie fragmentu.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2008-03-14 23:48:46
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    O taki g...@g...3mam.net ??? dziwnyyyyy ;-)

  • 4. Data: 2008-03-15 05:19:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Moim zdaniem nie można.
    > Ekipa filmowa chcąc kręcić film na terenie publicznym powinna zwrócić się
    > do zarządcy drogi/terenu o ustanowienie czasowego zakazu parkowania czy
    > zamknięcie fragmentu.

    Zasadniczo racja, że powinni, ale problem jest w czym inny: czy to
    legalne? Bo ja mam mały problem z wymyśleniem paragrafu, który by taki
    numer penalizował...

  • 5. Data: 2008-03-15 09:51:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Zasadniczo racja, że powinni, ale problem jest w czym inny: czy to
    > legalne? Bo ja mam mały problem z wymyśleniem paragrafu, który by taki
    > numer penalizował...

    Spokojna głowa - u nas paragraf jest już gotowy na każdego.

    Art. 289. § 1.
    Kto zabiera w celu krótkotrwałego użycia cudzy pojazd mechaniczny,

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 6. Data: 2008-03-15 10:27:06
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

> [...]
    > Kto zabiera w celu krótkotrwałego użycia cudzy pojazd mechaniczny,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    ale oni jego nie uzywali :) tak swoj adroga akuirat ten paragraf jest dobry
    bo cwany zlodziej tlumaczyl sie przy zlapaniu faktem iz chcial sie tylko
    przejechac a nie ukrasc samochod.

    P.

  • 7. Data: 2008-03-15 12:17:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Troll napisał:
    > ale oni jego nie uzywali :)

    Jak to nie? :)
    To że nim nie jechali nie znaczy, że go nie używali :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 8. Data: 2008-03-15 17:31:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek pisze:

> [...]
    > Kto zabiera w celu krótkotrwałego użycia cudzy pojazd mechaniczny,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    No właśnie - w celu UŻYCIA.

    Poza tym - czy na pewno zabrali?

  • 9. Data: 2008-03-15 17:46:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Arek wrote:

> [...]
    > Kto zabiera w celu krótkotrwałego użycia cudzy pojazd mechaniczny,
    > podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    a jak oni ten pojazd używali :)

  • 10. Data: 2008-03-15 18:35:58
    Od: "MarekN" <m...@p...usun.to.onet>

    > a jak oni ten pojazd używali :)

    bylo napisane. podnosili je sobie ku swej radosci i przewozili w inne
    miejsce.

    --
    marqss