  • 11. Data: 2004-09-29 20:51:09
    Temat: Re: Czy to jest sprzedaz?
    Od: "marik" <k...@p...com>

    Użytkownik "567.07.07" <n...@s...com> napisał w wiadomości
    news:4159c0b9@news.home.net.pl...
    > marik napisał(a):
    >

    > [...]
    >
    > mozesz mi to na majla wrzucic, bardzo prosze.

    1994.10.21 uchwała SN III CZP 136/94 OSNC 1995/2/38

    Przepisem szczególnym, o którym mowa w art. 118 k.c., jest - w stosunku do
    roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - każdy przepis
    ustawy przewidujący krótszy niż trzyletni termin przedawnienia.

    1998.11.06 wyrok SN III CKN 6/98
    Zróżnicowanie terminów przedawnienia określonych w art. 118 k.c. nie zależy ani
    od charakteru podmiotu, któremu roszczenie przysługuje, ani od charakteru
    rozstrzyganej sprawy (cywilna czy gospodarcza), a wyłącznie od rodzaju
    (kwalifikacji) roszczenia z punktu widzenia jego związku z określonym rodzajem
    działalności.

    marik

  • 12. Data: 2004-10-19 13:02:56
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2004 22:51:09 +0200,
    osoba podpisana: marik <k...@p...com>
    napisała:

    [...]
> [...]
    > (kwalifikacji) roszczenia z punktu widzenia jego związku z określonym rodzajem

    Czy w takim razie mają (w przypadku usług telekom) przepisy o zleceniu ?

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.