  • 1. Data: 2003-05-15 19:00:33
    Temat: Czy skróty P.H.U. P.P.H.U. itp idt są jakoś zastrzeżone czy nie?
    Od: "Bartek" <b...@p...fm>

    Witam
    Chodzi mi o to czy tego typu skróty w nazwie firmy to muszą się jakoś do
    czegoś odnosić i czy ktoś to nadaje czy można sobie to stosować do woli.
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2003-05-15 21:00:10
    Od: "Grupy" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chodzi mi o to czy tego typu skróty w nazwie firmy to muszą się jakoś do
    > czegoś odnosić i czy ktoś to nadaje czy można sobie to stosować do woli.

    Nie ma żadnych zastrzeżeń, bo sa to skróty nazw powszechnie uzywanych
    Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, Przedsiębiorstwo
    Produkcyjno-Handlowo-Usługowe itp.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2003-05-16 05:28:26
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Grupy" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma żadnych zastrzeżeń, bo sa to skróty nazw powszechnie uzywanych
    > Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe, Przedsiębiorstwo
    > Produkcyjno-Handlowo-Usługowe itp.

    stary wymysł,
    obecnie sobie nazwę firmy możesz zrobić:
    P.H.U.H.P.H.A.NIC
    i też będzie dobrze.

    Krzysztof Gil, k...@g...pl
    GAMTEC Systemy Informatyczne, www.gamtec.pl