  • 91. Data: 2017-12-04 17:38:33
    Temat: Re: Czy sklep może pobierać prowizję za płatność kartą ?
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 grudnia 2017 16:54:01 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Uściślij: Tu, to znaczy gdzie?

    > Chodzi o prowizje na obsługę karty, a nie jakąkolwiek.

    A jak będzie "prowizja za podanie terminala" albo "prowizja za brak gotówki"?

  • 92. Data: 2017-12-04 17:50:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    > Uściślij: Tu, to znaczy gdzie?

    W x-kom
    http://www.tinypic.pl/lpzefiz1rjc4

  • 93. Data: 2017-12-08 22:34:45
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Robert Tomasik w

> [...]
    mi-platniczymi-i-kredytowymi-w-sklepach-stacjonarnyc
    h-x-kom.html"

    > Nikogo nie będę przepraszał. Po pierwsze akurat na tej stronie nie masz
    > opłaty za użycie karty.

    Masz informację o braku stolicy pewnego państwa (z ortem) przy płatności z
    użyciem karty.
    Znakomity przykład braku logicznego myślenia u policjanta. Pa.

    --
    'Tom N'