  • 1. Data: 2006-12-06 09:58:47
    Temat: Czy publiczny (str. internetowa) antysemistyzm jest w Polsce karalny?
    Od: i...@p...onet.pl

    Pytanie jak w temacie.. Szukajac jakichs w ogole nie zwiazanych z tym tematem
    informacji trafilam w necie na polskojezyczna strone internetowa, ktora mna
    poprostu wstrzasnela. Wyjatkowo agresywna propaganda a zeby bylo ciekawiej
    lista nazwisk znanych ludzi z zarzutami o ktore moznaby spokojnie podac do
    sadu - np. wspolpracownik SB- w sytuacji kiedy sad dana osobe oczyscil z
    zarzutow. I mam w zwiazku z tym pytanie: Czy zgloszenie takiej strony np na
    policje badz do prokuratury ma sens? - czy taka dzialalnosc jest w Polsce
    legalna czy nie?
    Pzdr
    i.

  • 2. Data: 2006-12-06 10:17:18
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    i...@p...onet.pl napisał(a):

    > policje badz do prokuratury ma sens? - czy taka dzialalnosc jest w Polsce
    > legalna czy nie?

    Patrz -> pewna partia skrajnie prawicowo-nacjonalistyczna i jej
    przybudowka młodzieżowa... I wszystko wiadomo...

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 3. Data: 2006-12-06 10:31:56
    Od: i...@p...onet.pl

    > Patrz -> pewna partia skrajnie prawicowo-nacjonalistyczna i jej
    > przybudowka młodzieżowa... I wszystko wiadomo...
    >
    > pozdrawiam,
    > Przemek O.

    To prawda ale to jest niestety wiecej - to publiczne, personalne znieslawianie.
    Tutaj to ze o kims sie mowi ze ma pochodzenie zydowskie jest tylko pretekstem.
    Ponizej dwa przyklady. Juz pomijajac calkowicie jakiekolwiek wlasne sympatie
    czy antypatie do niektorych osob publicznych, takie okreslenia odnoszace sie do
    konkretnych wymienionych z imienia i nazwiska osob sa podstawa do zaskarzenia..

    -"żydowski hochsztapler i oszust, aferzysta, złodziej, okradł i zubożył Polskę
    na wiele milionów" - przeciez dopoki sad nie powie inaczej - to jest to
    znieslawienie. Ten tekst dotyczy znanej osoby biznesu.
    -"polonofob, dywersant, stalinowiec, komunista, agent NKWD, kolaborował z
    okupacyjną żydobolszewicką władzą w latach stalinowskich, współpracował z
    szefem NKWD na Polskę" - dot. znanego polityka wywodzacego sie z solidarnosci.

  • 4. Data: 2006-12-06 10:43:43
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    i...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > szefem NKWD na Polskę" - dot. znanego polityka wywodzacego sie z solidarnosci.

    Podejrzewam, że w/w osoby mogłyby się procesować z autorami i (rowniez
    pomijajac sympatie i antypatie) mam jedynie nadzieje, że są oni ponad
    brednie i nie będą się wdawać w pyskówki z osobami 'skrzywionymi' poglądowo.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 5. Data: 2006-12-06 10:55:09
    Od: i...@p...onet.pl

> [...]
    > brednie i nie będą się wdawać w pyskówki z osobami 'skrzywionymi' poglądowo.

    No nic...serdecznie dziekuje za odpowiedz.. Nie ukrywam, ze mialam nadzieje, ze
    taka strona kwalifikuje sie do zamkniecia podobnie jak strony o tematyce
    faszystowskiej.

    pozdrawiam serdecznie.
    i.

  • 6. Data: 2006-12-06 11:00:42
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    i...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > szefem NKWD na Polskę" - dot. znanego polityka wywodzacego sie z solidarnosci.

    To jest poetyka typowa dla maniaków wszędzie tropiących żydowski spisek.
    Osobiście jestem już na to znieczulony - może niedobrze. Takich
    b*o*u*konopodobnych typków jest sporo na pl.soc.polityka - tam sobie
    wejdź to zobaczysz. Tylko że to maniactwo jest nieuleczalne a
    poniesienie jakiejkolwiek odpowiedzialności będzie przez nich traktowane
    jako potwierdzenie ich urojeń. Być może podkręci ich to do jeszcze
    aktywniejszej działalności "antyżydowskiej". Podejrzewam, że miarodajnie
    w tym temacie musiałby się wypowiedzieć psychiatra co z kolei ma złą
    stronę bo kiedyś władza sięgała do pomocy psychiatrów, żeby tych co
    ośmielali się podnosić głos na władzę ludową sprowadzić do poziomu
    wariatów - bo nikt normalny w tak wspaniałym kraju jak PRL nie mógł być
    zadowolony. Ogólnie chyba trudny temat - podobnie jak psie kupy na
    trawnikach - niby można i należy z tym walczyć ale póki co
    najpraktyczniej po prostu omijać :D

  • 7. Data: 2006-12-06 17:53:33
    Od: "Piotr" <c...@m...cl>

    Możesz zgłosić stronę na http://www.dyzurnet.pl , jeśli uznają że treści na
    stronie kwalifikują się jako nielegalne to zajmą się jej usunięciem.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-12-07 12:23:02
    Od: i...@p...onet.pl

    > Możesz zgłosić stronę na http://www.dyzurnet.pl , jeśli uznają że treści na
    > stronie kwalifikują się jako nielegalne to zajmą się jej usunięciem.
    >
    > pozdrawiam

    Dziekuje serdecznie :)

    A to z dzisiejszych serwisow tak calkiem a propos :
    http://wiadomosci.onet.pl/1446470,11,item.html

    Pozdrawiam :)
    I.