    From: "Nerfin" <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy prawo ogranicza wiek podjęcia studiów?
    Date: Sat, 20 Mar 2004 16:33:59 +0000 (UTC)

    Jak w temacie, czyli czy istnieje jakieś uregulowanie prawne odnośnie wieku
    podjęcia studiów dziennych oraz innych typów? Od znajomego dowiedziałem się,
    że górna granica dla studiów dziennych to wiek 26 lat. Przejrzałem dokumenty
    prawne na stronach MENu, ale nic podobnego nie znalazłem. Również w
    regulaminach dla kandydatów na stronach niektórych uczelni nie natknąłem się
    na to. Czy jest to wyłącznie decyzja konkretnej uczelni, o ile takie
    ograniczenie może zostać nałożone? Interesuje mnie informacja dotycząca
    różnych rodzajów studiów, w tym dziennych różnych typów (magisterskie,
    licencjackie...), a także wieczorowych i zaocznych (w tak szerokim zakresie,
    ponieważ niektóre kierunki studiów na różnych uczelniach są prowadzone w
    różnych trybach).