  • 11. Data: 2004-12-12 15:16:38
    Temat: Re: Czy prawo jest zdroworozsądkowe?
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns95BD6AF3CCCDFdmicfgpolboxcom@10.7.19.101...

    > Wiesz, jak wiem, że moje dochody się obniżają o 400% to żadne szczegółowe
    > badania wpływu niepotrzebne. PLANUJĘ mniejsze wydatki i już. Budżet
    > państwa choć różni się od budżetu gosp. domowych wyżej inflacji nie
    > podskoczy również.

    Jakos wiekszosc krajow swiata dosc regularnie podskakuje i to calkiem
    wysoko.
    Poza tym zagadnienia budzetowe sa bardzo silnie zwiazane z roznorodnymi
    politykami i teoretyczne rozwazania o "domykaniu budzetu i juz" sa czysta
    fikcja i zawsze fikcja pozostana.

    --
    http://42.pl/url/9IP
    Cos nowego z okazji swieta proletaryjatu

  • 12. Data: 2004-12-12 15:18:24
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:slrncrmmmj.9hj.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
    .waw.pl...

    > tygodnie(!). Szczęśliwie udało mi się ominąć i opłatę i czekanie.

    W tym momencie przestajesz miec prawo do uskazrzania sie na dzialanie
    urzedow i urzednikow.

  • 13. Data: 2004-12-12 15:42:40
    Od: poreba <d...@p...com>

    "js" <j...@i...pl> popełnił 12 gru 2004 na
    pl.soc.prawo utwór news:cphnch$cqb$2@atlantis.news.tpi.pl:

    > Jakos wiekszosc krajow swiata dosc regularnie podskakuje
    > i to calkiem wysoko.
    Brazylia?
    Toż nie piszę o 0_koma_0! To też niezdrowe. Może zbytki skrót zastosowałem.
    Wyżej "akceptowalnego gospodarczo/społecznie/politycznie poziomu inflacji".
    Teraz lepiej?

    Wyjaśnij co złego widzisz w planowaniu wydatków na podstawie dochodów
    (a nie odwrotnie)

    > teoretyczne rozwazania o "domykaniu budzetu
    > i juz" sa czysta fikcja i zawsze fikcja pozostana.
    ATSD - nie tym pisałem.

    --
    pozdro
    poreba

  • 14. Data: 2004-12-12 15:54:05
    Od: "js" <j...@i...pl>

    > Toż nie piszę o 0_koma_0! To też niezdrowe. Może zbytki skrót
    > zastosowałem.
    > Wyżej "akceptowalnego gospodarczo/społecznie/politycznie poziomu
    > inflacji". Teraz lepiej?

    Rozumiem, ze pojecie : "akceptowalnego gospodarczo/społecznie/politycznie
    poziomu inflacji".
    jest powszechnie rozumiane tak samo i w tym temacie panuje calkowita
    zgodnosc pogladow.

    > Wyjaśnij co złego widzisz w planowaniu wydatków na podstawie dochodów
    > (a nie odwrotnie)

    Wyjasnij jak wpadles na taki wniosek czytajac moje posty?

    > ATSD - nie tym pisałem.

    Alez o tym.
    Planowanie 0:0 to fikcja, ew. zupelny wyjatek.

  • 15. Data: 2004-12-12 16:51:24
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "js" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Rozumiem, ze ta wypowiedz byla poprzedzona szczegolowymi wyliczeniami
    wplywu
    > obnizenia glownych zrodel dochodu budzetu o ok. 400%?

    Albo puknęło ci się o jedno zero za dużo, albo z matematyki jsteś
    cienki jak herbatnik ;)

    Alek

  • 16. Data: 2004-12-12 17:27:10
    Od: "js" <j...@i...pl>

    wiadomości news:cpht7k$3ir$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > wplywu
    >
    > Albo puknęło ci się o jedno zero za dużo, albo z matematyki jsteś
    > cienki jak herbatnik ;)

    Zgadnij.

  • 17. Data: 2004-12-12 18:47:29
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cphnfr$db1$1@atlantis.news.tpi.pl>, js wrote:
> [...]
    .waw.pl...

    > W tym momencie przestajesz miec prawo do uskazrzania sie na dzialanie

    Laboga, dlaczego?:O

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę