    From: Janosik <j...@r...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy potrzebna kasa fiskalna
    Date: Tue, 16 Jun 2009 11:49:00 -0700 (PDT)

    Witam.

    Chcialem spytac o pewna sprawe.
    Mam dzialalnosc gospodarcza od 22.01.2007 - projektowanie sieci i
    instalacji sanitarnych.
    Nie posiadam kasy fiskalnej bo nie prowadze interesow z osobami
    fizycznymi.

    Poltora roku temu kupilem sobie auto - jako srodek trwaly.
    Na dniach chce auto sprzedac.

    I moje pytanie, czy jak go bede sprzedawal osobie fizycznej (nie
    firmie) to musze miec kase fiskalna?
    Oczywiscie wystawie fakture VAT. Wartosc auta to okolo 5000 zl + VAT.

    Mozecie mi odpowiedziec na to pytanie? Bo nie wiem czy moge go sobie
    sprzedac osobie fizycznej, czy musze jakiejs innej firmie go sprzedac
    (nie chce miec kasy fiskalnej).

    Dzieki za odpowiedzi.