    Date: Tue, 23 Dec 2008 01:49:33 +0100
    From: Niepoprawny <n...@n...no>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy podajac link popelniam przestepstwo?

    Witam,

    Czytajac kodeks karny znalazlem zapis:

    art 269b kk

    "Kto wytwarza, pozyskuje, zbywa lub udoste;pnia (...) a takz.e has?a
    komputerowe, kody
    doste;pu lub inne dane umoz.liwiaja;ce doste;p do informacji przechowywanych
    w systemie komputerowym lub sieci teleinformatycznej,
    podlega karze pozbawienia wolnos'ci do lat 3.”;

    No wiec jednej znajomej dalem wczoraj adres FTP swojego domowego serwera
    co by sciagnela moje zdjecia z wakacji. Malo tego, dalem jej rowniez
    haslo, aby nikt inny sie do serwera tzn. mojej prywatnej sieci
    teleinformatycznej (LAN) nie dostal.

    Tzn, chyba popelnilem przestepstwo?