  • 1. Data: 2002-06-19 14:23:48
    Temat: Czy nowe Prawo Jazdy jest dokumentem..........????
    Od: "Aston" <q...@p...onet.pl>

    Witam Szanowną Grupę,
    Czy nowe Prawo Jazdy jest dokumentem potwierdzającym tożsamość w świetle
    prawa??? Właśnie wróciłem z Urzędu Celnego gdzie zostało to zakwestionowane.
    Czy zna Ktoś może numer Monitora lub innego dokumentu który mógłbym jutro
    pokazać Pani Celniczce. Według mnie jest to bardziej wiarygodny dokument niż
    np stary paszport. Nie nawidzę posługiwać się D.O.
    Dziękuję za wszystkie uwagi
    PzdrAston

  • 2. Data: 2002-06-19 15:24:06
    Temat: Re: Czy nowe Prawo Jazdy jest dokumentem..........????
    Od: <t...@p...onet.pl>

    "Aston" <q...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy  nowe Prawo Jazdy jest dokumentem potwierdzającym tożsamość w świetle
    > prawa???

    W świetle prawa jest dokumentem stwierdzającym uprawnienie do kierowania
    pojazdem silnikowym określonej kategorii. (art. 88 ustawy Prawo o ruchu
    drogowym)

    > Czy zna Ktoś może numer Monitora lub innego dokumentu który mógłbym jutro
    > pokazać Pani Celniczce.

    Dokument który mógłbyś jej pokazać nazywa się dowód osobisty :-)

    > Według mnie jest to bardziej wiarygodny dokument niż
    > np stary paszport.

    W zakresie udowodnienia uprawnień do prowadzenia pojazdów na pewno. Z WOP-
    istami na granicy też już to ćwiczyłeś? Wpuścili/wypuścili Cię na PJ?

    pozdrawiam
    wind

  • 3. Data: 2002-06-19 15:35:34
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    >Nie nawidzę posługiwać się D.O. Dziękuję za wszystkie uwagi

    Sądze, że to tylko Twoja osobista sprawa, że nie lubisz posługiwać
    sie DO i generalnie nikogo nie obchodzi to czy lubisz czy nie
    lubisz. Masz pokazać dowód osobisty a nie prawo jazdy (bo takie
    jest Twoje widzimisie) ...

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa

    m...@s...pl
    http://www.ja-na-pyrypy.prv.pl

  • 4. Data: 2002-06-20 06:50:08
    Od: "Aston" <q...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > W zakresie udowodnienia uprawnień do prowadzenia pojazdów na pewno. Z WOP-
    > istami na granicy też już to ćwiczyłeś? Wpuścili/wypuścili Cię na PJ?

    Czy ja gdzieś wspominałem że na PJ chcę przekraczać granicę?

    Ty chyba też masz coś do czynienia z "Tymi Panami". Wiem co to jest P.J. i
    do czego mnie uprawnia. W świetle przepisów jest to dokument tożsamości i
    nie nie jest wymagane w dzisiejszych czasach posługiwanie się D.O.
    Aston

  • 5. Data: 2002-06-20 06:53:33
    Od: "Aston" <q...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie DO i generalnie nikogo nie obchodzi to czy lubisz czy nie
    > lubisz. Masz pokazać dowód osobisty a nie prawo jazdy (bo takie

    To nie jest moje widzimisię bo Pani Celniczka poszła do kierownika i kazał
    jej moje upoważnienie przyjąć na podstawie PJ. Co to znaczy masz pokazać???
    Mam inny dokument ze zdjęciem i nr Pesel więc jaki problem?
    Aston

  • 6. Data: 2002-06-20 09:26:33
    Od: Stanisław Pikul <k...@w...pl>

    Użytkownik "Aston" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    tożsamości i
    > nie nie jest wymagane w dzisiejszych czasach posługiwanie się D.O.

    A możesz wskazać konkretny przepis mówiący, że Prawo Jazdy _jest_
    dokumentem tożsamości. ZTCP to nic się nie zmieniło i ciągle musisz
    mieć Dowód Osobisty.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 7. Data: 2002-06-20 15:21:45
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > masz pokazać??? Mam inny dokument ze zdjęciem i nr Pesel więc
    jaki
    > problem? Aston

    A co ten dokument stwierdza? Że masz uprawnienia do opieki
    zdrowotnej albo do prowadzenia samochodu?
    BTW: poczytaj pouczenie z DO
    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa