  • 11. Data: 2004-08-14 22:43:30
    Temat: Re: Czy notariusz przyjdzie do szpitala?
    Od: WOJSAL <w...@g...pl>

    Użytkownik Dredd napisał:

    > Wydaje mi się że byłem wystarczająco precyzyjny ;)

    No, moze troche ;)

    Ale dziekuje, za cytat.

    --
    Pozdrawiam :)
    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 12. Data: 2004-08-15 11:10:07
    Temat: Dredd był precyzyjny.
    Od: REGNUM<v...@w...pl>

    Testament holograficzny (holos - pisać ) albo spisany jest
    własnoręcznie, albo nie ma go w ogóle.
    Nie wchodzi w rachubę maszyna do pisania i podpis testatora, ani
    pisak elektroniczny, którym będzie sporządzony testament na
    specjalnym podkładzie, który obrabia tekst na cyfrowy...

    -> http://usenet.pomocprawna.info