eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Czy nazwanie przez "Metro" (ze stajni GW) marszu przeciw napływowi imigrantów "marszem nazistów" to "mowa nienawiści"? :-)

  • 1. Data: 2015-09-17 19:10:26
    Temat: Czy nazwanie przez "Metro" (ze stajni GW) marszu przeciw napływowi imigrantów "marszem nazistów" to "mowa nienawiści"? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Jakoś tak mnie zaintrygowało czy "mowa nienawiści" to takie sprytne ustrojstwo
    co ma karać wyłącznie w jedynie słuszną stronę :-)

    --
    A. Filip
    Usta są połową siły. (Przysłowie abisyńskie)

  • 2. Data: 2015-09-20 19:17:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.09.2015 o 19:10, A. Filip pisze:
    > Jakoś tak mnie zaintrygowało czy "mowa nienawiści" to takie sprytne ustrojstwo
    > co ma karać wyłącznie w jedynie słuszną stronę :-)

    Ale ci co zgłosili ten marsz to faszyści i naziści, czyż nie?

    Program np. ONR jest ostro narodowo-socjalistyczny, czyli nazistowski.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 3. Data: 2015-09-21 14:41:36
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2015-09-20 19:17, Andrzej Lawa pisze:
    > Program np. ONR jest ostro narodowo-socjalistyczny, czyli nazistowski.

    Program PiSu jest podobny. Czy oni też są nazistami? ;)

    --
    t0maszek - BTC user#AdBlock user
    #lubię to: NIEZALEZNATELEWIZJA.PL

  • 4. Data: 2015-09-21 17:53:10
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...com> pisze:

    > Ale ci co zgłosili ten marsz to faszyści i naziści, czyż nie?
    >
    > Program np. ONR jest ostro narodowo-socjalistyczny, czyli nazistowski.

    <ironia> A program SLD jest antynarodowo-socjalistyczny? ;-) </ironia>

    * Propagowanie faszyzmu jest karalne z KK-256
    => Jeśli *TY* nazywasz ONR faszystami a prokuratura "nic nie robi"
    *to IMHO* znieważasz prokuraturę zarzutem karygodnej bezczynności
    *lub* (karalnie) znieważasz ONR wyzywając ich od faszystów.

    Wybierasz zarzucanie prokuraturze w Polsce "karygodnej bezczynności",
    (rozmyślne) "znieważanie ONR" czy "faszystów nie promujących faszyzmu"? :-)
    Czy może nie potrafisz rozróżnić "stanu prawnego" i *swojej* (subiektywnej) opinii?

    --
    A. Filip
    Prawda zawsze zwycięża. (Przysłowie polskie)

  • 5. Data: 2015-09-21 17:56:07
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    TOMASZEK <t...@f...onet.pl> pisze:

    > Program PiSu jest podobny. Czy oni też są nazistami? ;)

    Są tak nazywani rzadziej niż ONR ale "różne pisemka" mają lepsze i gorsze dni :-)

    --
    A. Filip
    Słowak wszystko przetrzyma. (Przysłowie słowackie)

  • 6. Data: 2015-09-27 22:35:30
    Od: l...@g...com

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 14:43:36 UTC+2 użytkownik TOMASZEK napisał:

    > Program PiSu jest podobny. Czy oni też są nazistami? ;)

    Gorzej, dużo gorzej.
    https://www.youtube.com/watch?v=N8Wm9XeYXjA
    https://www.youtube.com/watch?v=KIV3PygMMFY