    From: "_e-PAULI_" <p...@d...priv>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy należy się zasiłek przedemerytalny?
    Date: Sat, 22 Mar 2003 21:44:58 +0100

    Witam.

    Najpierw postaram się opisać sytuację...

    Kobieta (z województwa wielkopolskiego) straciła pracę 28
    lutego 2002 roku. Wtedy to miała przepracowane 30 lat i
    liczyła sobie 49 wiosen. Od 1 marca 2003 roku została
    zarejestrowana jako bezrobotna i pobiera do tej pory zasiłek
    dla bezrobotnych. W styczniu 2003 roku owa kobieta skończyła
    50 lat.

    Pytania...

    Czy ta pani ma prawo do zasiłku przedemerytalnego? Jeśli
    nie, to dlaczego? Czy miała prawo do zasiłku
    przedemerytalnego wcześniej tylko coś źle zrobiła?

    Szukałem w Google'ach i nie znalazłem podobnego przypadku. A
    szanowne urzędniczki w Urzędzie Pracy powiedziały, że nie
    przysługuje i już. Proszę o pomoc i wyjaśnienia. Dzięki.

    Pozdrawiam.
    Kosmosek.