  • Data: 2009-05-21 07:59:46
    Temat: Czy muszę wysyłać rozwiązanie umowy dwa razy?
    Od: eost <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W umowie najmu mieszkania, którą podpisałem z Najemcą mam taki zapis:
    "Najemca wyraża zgodę na klauzulę natychmiastowej wykonalności
    rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowego opuszczenia lokalu
    będącego przedmiotem umowy w przypadku naruszenia warunków niniejszej
    umowy, w szczególności niezapłacenia czynszu za pełny miesiąc najmu."

    Czy po upływie terminu zapłaty (minęły dwa pełne miesiące), mogę wysłać
    Najemcy rozwiązanie umowy ze skutkiem natychmiastowym i od razu uznać
    umowę za zerwaną? Wiem, że nie będzie mógł jej odebrać (chyba, że mu
    wyślę bezpośrednio do aresztu ;). Będę musiał wysyłać mu ją drugi raz,
    czy mogę uznać umowę za rozwiązaną już po pierwszym zwrocie pisma?

    --
    eost.