    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy mozna zerwac umowe z operatorem?
    Date: Mon, 25 May 2009 20:13:12 +0200

    Czesc,

    Umowa zawarta z operatorem gsm na czas okreslony 12 m-cy liczony od 25
    lipca 2008 do 25 lipca 2009. W ramach umowy jest jakiś abonament + dwie
    usługi za darmo. Od miesiąca operator nalicza dodatkowe opłaty za te dwie
    usługi, twierdząc, że tak działa ich system rozliczeniowy. Każą płacić całą
    wysokość faktury (czyli abonament + abonament za te dwie dodatkowe usługi,
    choć z umowy wynika że jeszcze są bezpłatne) grożąc, że jeśli nie zapłacę,
    to wyłączą mi numer. Konsultanci na infolinii mówią bezczelnie, że jeśli
    nie chce dodatkowo płacić, to mogą mi wyłączyć te usługi teraz (mimo, ze
    jeszcze powinienem je miec za darmo).

    Czy operator zerwał tym samym warunki umowy? Czy wobec tego ja mogę zerwać
    umowę z operatorem, bez żadnych konsekwencji i opłat dodatkowych?

    --
    best regards,
    scream