eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy można żądać dopłaty po zawarciu umowy? - prawa konsumenta › Czy można żądać dopłaty po zawarciu umowy? - prawa konsumenta
    From: "Wojtek" <w...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy można żądać dopłaty po zawarciu umowy? - prawa konsumenta
    Date: Sat, 5 Oct 2002 09:51:41 +0200

    Witam!

    Ubezpieczyłem samochód w T.U. ALLIANZ POLSKA S.A. i po trzech miesiącach
    dostałem pismo:
    "informujemy, ze skladka za ubezpieczenie pana samochodu zostala naliczona
    nieprawidlowo, prosimy o doplate 760 PLN.
    jednoczesnie informujemy, iz nie uiszczenie ww. kwoty w przypadku
    zaistnienia szkody powoduje pomniejszenie wyplaty odszkodowania ze strony
    T.U. ALLIANZ POLSKA S.A."

    1. Czy moga po uplywie 3 mcy żadac doplaty do zawartej umowy?
    2. Czy jesli nie doplace to rzeczywiscie moga pomniejszyc wartosc
    ewentualnego odszkodowania?
    3. Czy nie powinni odpowiadac za wlasne bledne wyliczenia? Wszak zmiana
    kwoty razaco zmnienia warunki umowy i pozbawia mnie prawa wyboru

    p.s. moj poprzedni post w tej sprawie nikogo nie zainteresowal czy zrobilem
    cos nie tak?
    Pozdrawiam
    Wojtek

    ---