  • 11. Data: 2007-08-03 13:49:16
    Temat: Re: Czy można nie wymienić dowodu osobistego?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 3 Aug 2007 14:17:41 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Tak wKF: właśnie uciąłeś wszelkie dywagacje kierowców, kieroffcuf
    > i wszelkich innych kierowników, jakoby z faktu posiadania dożywotniego
    > prawa jazdy wynikać miał fakt, że nie można od nich żądać nowego
    > dokumentu pod *nowymi warunkami* (po prawdzie warunkiem dostania
    > nowego DO jest tylko zapłata 30 zł, ale co za różnica czy 30 zł
    > czy np. 200 zł plus zdanie dodatkowego egzaminu).

    Masz na myśli to rozporządzenie które unieważniono, a właściwie
    nigdy nie było ważne? Trzeba podkreślić że w ustawie nie było
    nic o obowiązku wymiany PJ, za to w ustawie o ewidencji taki zapis
    jest dla DO. Więc nie należy łączyć tych dwóch dokumentów w jednym
    wątku, bo zaraz ktoś się pogubi i potraktuje je tak samo.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 12. Data: 2007-08-03 14:15:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Aug 2007, Henry (k) wrote:

> [...]
    [...]
    > Masz na myśli to rozporządzenie które unieważniono, a właściwie
    > nigdy nie było ważne?

    Nie tyle ów przepis, tylko dyskusje które się wokół tego roztoczyły,
    a ujawniły bardzo wielu dożywotnio przywiązanych do kółka "kto mi
    będzie śmiał sprawdzać umiejętności, toż to naruszenie Konstytucji
    jest".

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2007-08-04 08:19:44
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Fri, 3 Aug 2007 12:07:37 +0200, Krzysiek napisał(a):

    > ja napisałem w kontekscie np. wziecia kredytu w banku czy nawet prostego
    > zalozenia konta - sprobuj im dac w tym momencie paszport - zaloze sie ze
    > nie otworzysz konta

    eee tam :/

    > ale pytanie czy urzednik przyjmie to za dokument stwierdzajacy
    > tozsamosc - moze tak moze nie

    Byle urzędniczyna nie jest od interpretowania - tylko od wykonywania pracy
    za którą otrzymuje wynagrodzenie. Interpretację niech pozostawi osobom
    którzy się na tym znają a on (urzędnik) ma wykonywać pracę zgodnie z
    procedurami, normami i zasadami sztuki.