  • Data: 2006-05-10 19:39:02
    Temat: Czy można anulować weksel ?
    Od: "maximus" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przy pobieraniu kredytu BPH zarządał ode mnie weksla na trzykrotną wartość.
    Po spłaceniu, zarządałem zwrotu weksla, który niestety nie odnalazł się."

    Pytanie jak w temacie jak anulować ów "zagubiony" czy oby na pewno weksel ?

    "Jedyną możliwością anulowania weksla jest spłata zobowiązania, lub jego
    anulowanie przez wierzyciela, połączone z wydaniem dokumentu.
    W wyjątkowych przypadkach można jeszcze się bronić np. groźbą, podstępem
    przy podpisie itp."

    No tak ale ja często spotykam się z tym że bank każe podpisać weksel in
    blanco nie pisząc na wekslu jakiej sprawy dotyczy więc skąd wiadomo, że
    weksel dotyczył tego konkretnie kredytu ? (Każą podpisac się tylko )