eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mogę zapytać o fundusz emerytalny II filar? (zaległe składki) › Czy mogę zapytać o fundusz emerytalny II filar? (zaległe składki)
  • Data: 2002-01-10 10:39:45
    Temat: Czy mogę zapytać o fundusz emerytalny II filar? (zaległe składki)
    Od: "RaV" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do sierpnia zeszłego roku wszystko było OK, a ostatnio zauważyłem, że od
    września brakuje składek na koncie. Co ciekawe dotyczy to chyba całego
    naszego zakładu pracy, gdzie właśnie od września informacje o składkach
    zostały przekazywane przez Płatnika Internetem. Nasz zakład na pewno jest
    "czysty" bo bieżemy udział w przetargach, tzn. nie zalega z przekazywaniem
    do ZUS składek. Więc winny jest ZUS i Prokom.

    Czy może ktoś sprawdzić na swoim koncie, czy ma podobnie.
    Z góry dzieki za odpowiedź.

    --
    Z pozdrowieniami
    RaV