  • Data: 2005-08-23 11:24:40
    Temat: Czy moge robic zdjecia Policji?
    Od: Patryk Sielski <p...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa jest taka (czysto hipotetycznie na przyszłość ;-)
    -zatrzymuje mnie Policja pod zarzutem popełnienia wykroczenia,
    ale wg. mojego rozeznania są w błędzie,
    -odmawiam przyjęcia mandadatu - zostaje skierowany wniosek
    do SG.

    1. Czy mogę robiż zdjęcia tak, że na zdjęciu będzie widać
    funkcjonariuszy?
    2. Czy mam prawo ich nagrywać i czy mają prawo zabronić mi
    nagrywania rozmowy z nimi (od kilku miesięcy mam zawsze cyfrowy
    dyktafon przy sobie, maniacko nagrywam i w kilku sytuacjach był
    nieoceniony, ale nigdy nie mówię, że nagrywam).
    3. Czy na będę miał do wglądu notatkę, którą sporządzą do SG i
    czy mogę coś od siebie do niej dodać?

    --
    -= Patryk Krzysztof Sielski | (602) 643804 | GG: 3189324
    -= Urządzenia i projekty elektroniczne na zamówienie