    From: "gosmo" <t...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy mogę coś jeszcze wskórać?
    Date: Tue, 2 Feb 2010 21:10:42 +0100

    Witam serdecznie. 2009.12.28 montowano mi drzwi wejściowe do mieszkania i
    uszkodzono instalację domofonu. Naprawa jest zwiazana kuciem scian i
    malowaniem przedpokoju oraz oczywiscie pociagniecie nowego przewodu. Na
    poczatku usterki nie zwiazalem bezposrednio z drzwiamu, czekalem na osobe z
    serwisu odpowiedzialna za domofony. Niestety normalna/kulturalna dyskusja
    nie jest mozliwa, rozlacza telefon, nie odbiera. Na razie chcialbym jedynie
    wystosowac pismo z wezwaniem do usuniecia usterki.
    Stad mam trzy pytania:
    1. Czy dzisiaj moge cos jeszcze wskorac (minelo dosc sporo czasu)?
    2. Jaki termin moge mu podac?
    3. Czy powolywac sie na art. 557 K.C.?