    From: "asd" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy ministerstwo ma obowiazek udzielic mi odpowiedzi
    Date: Mon, 3 Feb 2003 01:44:04 +0100

    Witam wszystkich.
    Pytanie jak w temacie: czy taki obowiazek istnieje?
    Konkretnie chodzi mi o dostep do tzw. "banku
    pytan" stosowanych podczas egzaminu teoretycznego
    na prawo jazdy. Pytania powinien przygotowac
    Instytut Transportu Samochodowego na zlecenie
    Ministerstwa Infrastruktury. ITS nie chcial udzielic mi
    zadnej informacji na ten temat - wprost powiedziano mi,
    ze nie maja zamiaru niczego ujawniac. Napisalam wiec
    stosowny list do Ministerstwa - minely 2 miesiace, a ja
    wciaz nie uzyskalam odpowiedzi. Czy moge ich
    "przymusic" do ustosunkowania sie do mojego listu?
    Pozdrawiam.
    asd