    From: "Jacek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy mam obowiązek wykupienia leków???
    Date: Tue, 17 Jun 2003 20:38:16 +0200

    Dostalem skierowanie na zabiegi wykonywane ambulatoryjnie (w przychodni -
    poradni laryngologicznej)...Oprocz tego Pan dr. zapisal mi recepte na
    specyfiki ktore beda potrzebne do wykonywania tych zabiegow. Czy mam
    obowiazek zrealizowania tej recepty (czyt. wykupienia tych lekow)? Czy nie
    powinno to byc zrefundowane przez kase chorych? Przeciez jestem
    ubezpieczony:((