  • 1. Data: 2014-06-17 04:32:14
    Temat: Czy ktoś wie...
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    ... co oznaczają skróty przy sprawdzaniu PESELu w policyjnej bazie
    danych podczas interwencji - trzy-zero i dwieście?

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 2. Data: 2014-06-17 07:08:29
    Temat: Re: Czy ktoś wie...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości
    > ... co oznaczają skróty przy sprawdzaniu PESELu w policyjnej bazie danych
    > podczas interwencji - trzy-zero i dwieście?

    Kryptonim sprawdzającego albo sprawdzanego. Coś, jak numer telefonu. W
    Czterech pancernych było" Wisła! Wisła! Ja Odra!".

  • 3. Data: 2014-06-17 08:29:18
    Od: XJL <X...@w...pl.invalid>

    W dniu 17.06.2014 04:32, Aicha pisze:
    > ... co oznaczają skróty przy sprawdzaniu PESELu w policyjnej bazie
    > danych podczas interwencji -

    > trzy-zero

    Mason

    > i dwieście?

    Cyklista

    BPNMSP

  • 4. Data: 2014-06-17 23:08:02
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości
    > ... co oznaczają skróty przy sprawdzaniu PESELu w policyjnej bazie danych
    > podczas interwencji - trzy-zero i dwieście?

    O, film taki był: "Gruz 200". Znaczyło nieboszczyk.
    :(

    A.

  • 5. Data: 2014-06-23 11:51:24
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2014-06-17 23:08, Ajgul pisze:

    > O, film taki był: "Gruz 200". Znaczyło nieboszczyk.

    Ten jak najbardziej żyw. Tylko z kilkoma drobnymi przepychankami z
    prawem. Druga osoba zaś bez (ale tyle to sama wiem). Myślałam, że się
    czegoś bardziej konkretnego dowiem z dziedziny "pracy operacyjnej".

    --
    Nie sztuka być wielkim kucharzem mając kasę i kuchnię wielką
    jak studio TV. Sztuką jest tworzyć dzieła kucharskie na 4m. kw.,

  • 6. Data: 2014-06-23 11:52:26
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2014-06-17 08:29, XJL pisze:

    > Mason