  • 1. Data: 2014-06-17 09:41:47
    Temat: Crosspost. Zgubione awizo - ciąg dalszy
    Od: "Koziołek" <s...@s...pl>

    Pamiętacie mój wątek o zgubionym awizie (na pl.pregierz) i o tym, że
    dojechała mnie firma Presco w sprawie przedawnionej kary za zerwanie umowy
    telekomunikacyjnej?
    Otóż jednak zaryzkowałem dodatkowe koszta i poszedłem do prawnika. Prawnik
    szast prast wysmarował pismo do sądu o przywrócenie terminu z racji, że nie
    było mnie przez kilka tygodni w domu, gdy przyszedł do mnie poleconym wyrok.

    I, kurwa, wygrałem :))))))))))))))))))))))))))

    Teraz tylko pismo do komornika (zwrot wpłaconej kasy) i podniesienie
    przedawnienia. Nawet nic nie kazali udowadniać odnośnie miejsca pobytu!!!
    Prawnik twierdzi, że generalnie organa sądowe nie przepadają za złodziejską
    firmą Presco i jeżeli jest tylko cień wątpliwości, często stają po stronie
    pozwanych przez ww. firmę.

    Oczywiście wiadro wazeliny :)

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek

  • 2. Data: 2014-06-17 18:06:22
    Temat: Re: Crosspost. Zgubione awizo - ciąg dalszy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Koziołek" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > złodziejską firmą Presco i jeżeli jest tylko cień wątpliwości, często
    > stają po stronie pozwanych przez ww. firmę.

    Organ procesowy nie jest od lubienia kogokowliek, czy nie lubienia. Wersja,
    ze byłeś poza domem jest jak najbardziej wiarygodna i nie widzę powodu, by
    domagać się jakiegoś strasznego udawadniania tego faktu.

  • 3. Data: 2014-06-17 20:40:58
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Robert Tomasik napisał:
    > Organ procesowy nie jest od lubienia kogokowliek, czy nie lubienia.
    > Wersja, ze byłeś poza domem jest jak najbardziej wiarygodna i nie widzę
    > powodu, by domagać się jakiegoś strasznego udawadniania tego faktu.

    Masz rację, choć z drugiej strony wygląda mi to na pewną przychylność ze
    strony "organu"
    W poprzednim wątku nikt nie sugerował walki - raczej wszyscy twierdzili, że
    nie ma szans. Np. Sonn:

    "Teraz do prawnika? Już jest prawomocny wyrok opatrzony klauzulą
    wykonalności. Chcesz to idź - zapłacisz komornikowi i na dodatek
    prawnikowi. Jak masz za dużo kasy to podeślę ci mój numer konta. Możesz
    śmiało przelewać bez krępacji ;)"

    :)

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 4. Data: 2014-06-17 21:07:49
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-17 20:40, Koziołek pisze:

> [...]
    > wykonalności. Chcesz to idź - zapłacisz komornikowi i na dodatek
    > prawnikowi. Jak masz za dużo kasy to podeślę ci mój numer konta. Możesz

    No to napisz jak było naprawdę. Zobaczymy co zwojujesz ;)

    --
    Sonn

  • 5. Data: 2014-06-17 21:21:28
    Od: Koziołek <k...@g...pl>

    Sonn napisał
    > No to napisz jak było naprawdę. Zobaczymy co zwojujesz ;)

    Przepraszam, ale nie rozumiem? Co jak było naprawdę?

    Pozdr.,

    Koziołek

  • 6. Data: 2014-06-17 22:48:03
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-17 21:21, Koziołek pisze:
    > Sonn napisał
    >
    > Przepraszam, ale nie rozumiem? Co jak było naprawdę?

    Hint: zaktualizowałeś adres dla doręczeń? IMHO sąd z lekka dał ciała
    jeśli chodzi o przepisy związane z doręczeniami. Mogę się mylić, ale
    wydaje mi się że pismo wysłane pod ostatni znany adres uważa się za
    doręczone nawet jeśli nie zostało odebrane jeśli dłużnik nie
    zaktualizował adresu.

    --
    Sonn

  • 7. Data: 2014-06-17 22:53:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.06.2014 22:48, Sonn pisze:

> [...]
    > wydaje mi się że pismo wysłane pod ostatni znany adres uważa się za
    > doręczone nawet jeśli nie zostało odebrane jeśli dłużnik nie

    Zaktualizował gdzie?

    Bo jeśli masz na myśli meldunek, to poniekąd bym się zgodził, ale
    meldunek od jakiegoś czasu jest marnym dowcipem - m.in. przez staranne
    olewanie go przez sądy i fiskusa.

  • 8. Data: 2014-06-17 22:56:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.06.2014 22:53, Andrzej Lawa pisze:

    > Zaktualizował gdzie?
    >
    > Bo jeśli masz na myśli meldunek, to poniekąd bym się zgodził, ale
    > meldunek od jakiegoś czasu jest marnym dowcipem - m.in. przez staranne
    > olewanie go przez sądy i fiskusa.

    Z drugiej strony jeśli wyjechał np. za granicę (nie pamiętam tego wątku
    - czy to była przeprowadzka czy czasowy wyjazd) to aktualizacja meldunku
    i tak by nic nie dała i jedyne formalnie prawidłowe rozwiązanie to
    przywrócenie terminu.

  • 9. Data: 2014-06-17 23:14:10
    Temat: Re: Crosspost. Zgubione awizo - ci?g dalszy
    Od: grzeda <p...@S...com>

    W dniu 2014-06-17 18:06, Robert Tomasik pisze:

    > Organ procesowy nie jest od lubienia kogokowliek, czy nie lubienia.

    Bo sedziowie sa slepi, a w lapach maja wage i miecz. To, ze jest glodny,
    boli go brzuch, albo mu zona nie dala nie ma zadnego wplywu na wydawane
    wyroki.

    Ostatnio jak mialem sprawe z kodeksu wykroczen, to siedzial sedzia w
    takiej pozycji:
    http://thumbs.dreamstime.com/z/bored-businessman-sit
    ting-office-chair-isolated-white-background-34571333
    .jpg
    z mina "ja pierdole, co za kretyn zlozyl ten wniosek". Jak wnioskujacy
    straznik uzasadnial wniosek przeciwko mnie, to wywracal oczami i krecil
    glowa. Uzasadnienie wyroku uniewinniajacego moge zacytowa w calosci
    "Moglo byc tak, tak jak oskarzony mowi, do widzenia".

    pozdr
    PG

  • 10. Data: 2014-06-18 18:00:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Jun 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > Zaktualizował gdzie?

    Słusznie.

> [...]
    meldunek od
    > jakiegoś czasu jest marnym dowcipem - m.in. przez staranne olewanie go

    Sprzeciw.
    To Wysoki Sejm olał meldunek.
    Poprzez literalne, jasne i czytelne PRZEPISY.
    Fiskus robi co mu każą, napisali 'zamieszkania' to zamieszkania,
    a nie zameldowania. Ratio legis - jakby ustawodawca chciał zapisać
    "zameldowania" to by zapisał.

    pzdr, Gotfryd