    From: o...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy konieczna jest wymiana paszportu po zmianie dowodu os
    Date: 21 Jun 2003 13:21:56 +0200

    Mam pytanie, czy w momencie wymiany dowodu osobistego ( zmiana nazwiska ) mój
    paszpotr, w którym widnieje moje panieńskie nazwisko jest WAŻNY?
    Dodam jeszcze, że ten właśnie paszport jest ważny do 2010roku.
    Czytałam wiele waszych wypowiedzi, z kórych dowiedziałam się że bez wymiany
    dowodu osobistego można posługiwać się paszportem przekraczając granicę bez
    problemów.
    Ale jak jest po wymianie dowodu???
    Czy na przejściu granicznym mogą stwierdzić, że ja... to już nie ja.
    Napiszcie coś, może mnie troche pocieszycie gdyż zamierzam wyjechać w lipcu do
    Chorwacji i niestety nie wyrobię się z wymianą paszportu.
    Czy ktoś zrobił już taki numer.

    Pozdrawiam
    Anka