  • 1. Data: 2003-10-06 12:55:21
    Temat: Czy ja jestem absolwentem??
    Od: "Rafał" <j...@w...pl>

    Jestem studentem piatego roku. Chce zalozyc dzialalnosc gospodarcza. Czy
    bede zwolniony z oplat zus owskich tak jak absolwent czy musze czekac az
    skoncze studia zeby miec te udogodnienia ktore przysluguja absolwentom. A
    moze studenci maja jeszcze jakies inne udogodnienia??

  • 2. Data: 2003-10-06 13:09:28
    Temat: Re: Czy ja jestem absolwentem??
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

> [...]
    > skoncze studia zeby miec te udogodnienia ktore przysluguja absolwentom. A
    > moze studenci maja jeszcze jakies inne udogodnienia??

    AFAIK bedziesz musial niestety poczekac

  • 3. Data: 2003-10-06 23:31:37
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Rafał" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skoncze studia zeby miec te udogodnienia ktore przysluguja absolwentom. A
    > moze studenci maja jeszcze jakies inne udogodnienia??

    Absolwentem jesteś, jak sama nazwa wskazuje, w momencie uzyskania
    absolutorium.