  • Data: 2010-04-27 11:21:22
    Temat: Czy istnieje instytucja poprzednika prawnego?
    Od: "P" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Pytanie:
    Czy istnieje instytucja poprzednika prawnego?

    Sytuacja:
    1) Właściciel działki podpiuje umowę na uzyczenie Energetyce częsci dziaki
    pod budowę transformatora
    do momentu wykupu przez Energetykę tej części
    2) Nastepnie developer podpisuje z nim umowę na kupno calej działki
    wraz z częścią podlegajacą uzyczeniu
    3) Nastepnie ja kupuję od developera część dzialki (w ramach kupna domu)
    wraz z tą częśćią podlegajacą użyczeniu,
    przy czy mam zapisane w Akcie,
    że zobowiązuję sprzedać energetyce tą część działki
    ale na warunkach uzgodnionych z nabywcą
    4) W tym momencie Energetyka wymusza na mnie warunki uzgodnione z pierwszym
    właścicielem
    i twierdzi że to wynika z zaakceptowania umowy z pkt 1
    umowy z gościem, który bybł moim "poprzednikiem prawnym"

    Innymi słowy czy zobowiązania gościa z punktu pierwszego obowiązują mnie
    pomimo zapisów o tym że warunki mają być uzgodnione pomiędzy mną a
    Energetyką?