  • 1. Data: 2007-08-08 12:02:47
    Temat: Czy firma ma prawo odmowic wyslania rachunku na skrytke pocztowa?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Mam taka dziwna sytuacja (pierwszy raz sie z tym spotykam).

    Czy firma (w tym przypadku jedna z TV satelitarnych) odmawia mi
    wysylania rachunkow na skrytke pocztowa. Czy moze to robic?

    W ten sposob rachunki dostarcza mi siec GSM, TP, dostawca netu,
    gazownia, elektrownia, wyciagi dostarczaja banki itd i NIKT NIGDY nie
    robil problemu.

    A tu mi wyskoczyli i odmowili zmiany adresy do korespondencji :(

    Czy wyslanie korespondencji (rachunkow) na skrytke pocztowa to tylko
    dobra wola firmy?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2007-08-08 13:18:02
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 08 Aug 2007 05:02:47 -0700, Rafal M napisał(a):

    > Czy wyslanie korespondencji (rachunkow) na skrytke pocztowa to tylko
    > dobra wola firmy?

    A co mówi o tym umowa/regulamin świadczenia usług?
    Jeśli nie mówi nic, to prawo jest niestety jeszcze bardziej surowe.
    Sprzedawca ma tylko obowiązek wydać fakturę, nie ma nawet obowiązku jej
    wysyłania - może kazać zgłosić się po nią do swojej siedziby.