eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy dalem sie wydymac...? › Czy dalem sie wydymac...?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.c
    om!feeder01.blueworldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-
    media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.co
    m!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrad
    a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Darek" <s...@k...lsl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy dalem sie wydymac...?
    Date: Wed, 28 May 2014 22:44:18 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Lines: 38
    Message-ID: <53864aa6$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 31.61.140.217
    X-Trace: 1401309862 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2372 31.61.140.217:21607
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2451
    X-Received-Body-CRC: 3856760746
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:738933
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie!

    Sytuacja przedstawia sie nastepujaco (przykladowo):

    Jest sobie telewizor marki XXX. Przy zakupie otrzmalem dodatkowa,
    rozszerzona gwarancje na kolejne 2 lata. Po trzech latach uzytkowania tv
    padl. Korzystajac z rozszerzonej gwarancji oddalem sprzet do serwisu YYY
    ktory zostal naprawiony. Przy okazji pan serwisant poinformowal mnie, ze
    posiadajac w/w gwarancje nalezy mi sie takze bezplatna aktualizacja
    firmware. Usluga zostala wykonana, pokwitowalem jej wykonanie, sprzet zostal
    wydany i wszyscy rozeszli sie w pokoju.

    Pare dni temu, zadzwonil do mnie serwisant z tej firmy (inny niz ten ktory
    ze mna zalatwial opisywana sprawe (tamten jest chwilowo niedostepny) i
    poinformowal mnie, ze centrala producenta XXX odmowila im uznania powyzszej
    uslugi (i uregulowania naleznosci wzgledem XXX). Serwisant z firmy YYY
    twierdzi, ze skoro doszlo do takiej sytuacji to ja mam obowiazek zaplacic za
    wspomniana usluge i zostanie wystawiona na mnie faktura ktorą mam uregulowac
    w ciagu 7 dni.

    Chodzi o *prawdziwą* kwote w wysokosci 1500zl.

    Do serwisanta nie trafiala moje argumentu w stylu, ze zostalem wprowadzony w
    blad, ze gdybym wiedzial iz bede musial zaplacic to bym sie nie decydowal
    itp.Twierdzi, ze powinienem im zaplacic a pozniej sprawe rozwiazywac z
    centrala XXX.

    Pomijac kwestie finansowe (bo 1,5k to duzo kasy), zasady to zasady.

    Wyglada to tak: XXX poinformowal mnie, ze wykonan bezplatnie usluge, a
    nastepnie po 1,5 miesiaca chce wystawic fakture i kosztami za usluge mnie
    obciazyc.

    Chwilowo pomijamy warunki rozszerzonej gwarancji.

    Bede wdzieczny za podpowiedzi co mozna z tym zrobic.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1