  • 1. Data: 2004-12-29 02:39:20
    Temat: Czy bezdomny może pozostać uczciwa osoba i jak?
    Od: "Jo" <J...@o...pl>

    Niestety w życiu róznie bya :( Czy ktoś mi pomoże rozwiązać taki problem,
    który dla wielu osób nie jest bynajmniej tylko teoretyczny:

    Jak uczciwa osoba, ale bezdomna może płacić podatki? Jak założyć działalność
    gospodarczą. Co gorsze nie jest to osoba, która ma jaki kolwiek adres
    zamieszkania. Raz jest tu, a raz gdzie indziej. Żeby móc kiedyś gdzieś na
    dlużej zamieszkać musi mieć pieniądze, a te by uczciwie zarobić to trzeba
    się zarejestrować..

    Czy w takiej sytuacji jest jakakolwiek szansa pozostania uczciwym
    czlowiekiem?

  • 2. Data: 2004-12-29 05:42:20
    Temat: Re: Czy bezdomny może pozostać uczciwa osoba i jak?
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Jo napisał(a):

    > Jak uczciwa osoba, ale bezdomna może płacić podatki?

    od czego?

> [...]
    > dlużej zamieszkać musi mieć pieniądze, a te by uczciwie zarobić to trzeba

    gdzie się zarejstrować?

    > Czy w takiej sytuacji jest jakakolwiek szansa pozostania uczciwym
    > czlowiekiem?

    Czy to pytanie retoryczne?
    Czy pomyliłeś grupy z pl.soc.religia?

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 3. Data: 2004-12-29 12:08:34
    Od: " " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czlowieku wspolczuje
    lepiej uwazaj bo za niedochowanie obowiakuz meldunkowego grozi kolegium!!!
    nizezle mozesz zabulic!
    a tak naoclegownia, stoloweczka spoleczna i moze po zasilek
    marian

  • 4. Data: 2004-12-29 12:21:19
    Od: bo <b...@a...edu.pl>

    Jo wrote:

> [...]
    > kolwiek adres zamieszkania. Raz jest tu, a raz gdzie indziej. Żeby móc
    > kiedyś gdzieś na dlużej zamieszkać musi mieć pieniądze, a te by uczciwie

    Dla takich osob wlasiwy jest o ile sie nie myle II urzad Skarbowy
    w Warszawie.

    Ale ne mieszajmy bezdomnosci z bezradnoscia..

    Boguslaw

  • 5. Data: 2004-12-29 12:23:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    Jo rzecze:
    > Jak uczciwa osoba, ale bezdomna może płacić podatki? Jak założyć działalność

    Możesz płacić w:
    - US do którego podlegałeś pod starym adresem zameldowania
    - US zgodnym z miejscem Twojego zamieszkania
    - I US Warszawa
    - US zgodnym z biurem Twojej firmy.

    tylko co płacenie podatków ma wspólnego z uczciwością?
    To przecież przymus.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 6. Data: 2004-12-29 12:35:27
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    m...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):
    > lepiej uwazaj bo za niedochowanie obowiakuz meldunkowego grozi kolegium!!!
    > nizezle mozesz zabulic!

    Z czego ??

    BTW: pominę już, że durność tego obowiązku jest niepodważalna, sprzeczna
    z EKPC i rodzi wiele kolejnych durnych obowiązków, jak wymiana
    dokumentów, zgłoszenia u wszystkich świętych itd.

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 7. Data: 2004-12-29 13:42:21
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    adamb wrote:
    > BTW: pominę już, że durność tego obowiązku jest niepodważalna, sprzeczna
    > z EKPC

    uzasadnij

    KG

  • 8. Data: 2004-12-29 14:04:39
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    kam napisał(a):
    1. > uzasadnij
    2. > KG

    Brakło "B" na końcu drugiego ??
    Czy brakło "proszę" na końcu pierwszego??

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 9. Data: 2004-12-29 16:18:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jo" <J...@o...pl> napisał w wiadomości

    Jeśli nie można ustalić właściwości miejscowej, to właściwe są generalnie
    urzędy właściwe dla dzielnicy Warszawa-Centrum.

  • 10. Data: 2004-12-29 22:00:04
    Od: "Jo" <J...@o...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości

    > od czego?
    Bezdomność nie jest rownoznaczna z brakie jakichś dochodów. A jak wygląda
    możliwość przywrócenia bezdomnego do społeczeństwa? Żeby uczciwie zarobić
    trzeba najpierw pracować. Znieranie makulatury złomu to za mało. Ale tu
    pojawia się problem, bo trzeba mieć meldunek.

    > gdzie się zarejstrować?

    Trzeba mieć chociaż jakąś działalność.

    > Czy to pytanie retoryczne?
    > Czy pomyliłeś grupy z pl.soc.religia?

    Raczej nie, a wyraz zaskoczenia, że prawo wzmaga biedę i nie daje łatwych
    rozwiązań, by pomóc ludziom. To dlatego tylu w domach opieki i noclegowniach
    jest bezdomnych bez szansy ułożenia sobie życia.