    From: "Merkucjo" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy artysta musi płacić? PROBLEM
    Date: Thu, 16 May 2002 01:57:09 +0200

    Problem jest taki, że: jest osoba, artysta-malarz.I ta osoba stanie w
    jakimś miejscu w mieście, czy też gdzieś indziej jako artysta i zacznie
    malować za pieniądze. To czy musi mieć ona zarejestrowaną firme, czy musi
    mieć wykupione miejsce gdzie stoi, czy tez traktowana jako artysta może
    ominąć te administracyjne wywody.
    Bo słyszałem, ale nie wiem czy to prawda, że istnieje jakiś artukuł,
    który mówi o tym, że artysta nie musi płacić za pozwolenia, które wczesniej
    opisałem.
    Czy jest jakiś artykuł w polskim prawie, który by pozwalał na takie
    zachowanie?

    Albo inaczej, czy jest jakiś taki zawód, pod który można by było podpiąć
    tego artyste by nie musiał chodzić po urzędach.

    Z góry dziękuję za możliwe odpowiedzi

    Z poważaniem Merkucjo