  • 1. Data: 2005-07-24 13:24:36
    Temat: Czy Tele2 ma prawo wypowiedzieć umowę?
    Od: "Sewer" <s...@C...gazeta.pl>

    Na pewno Tele2 ni jest monopolistą. Jednak działa w specyficznej branży.
    Usługi telefoniczne należą według ustawy o telekomunikacji do usług o
    charakterze powszechnym. Czy to ich zobowiązuje do świadczenia usług, w
    szczególności braku możliwości wypowiedzenia umowy? Dodam, że rzecz dotyczy
    wykorzystywania darmowych rozmów w stopniu który Tele2 może uznać za
    nadmierny, a nie braku płatności za usługi. Spotkałem się z opinią, że Tele2
    wypowiada umowy osobom, które nadmiernie korzystają z darmowych usług, tylko
    czy ma do tego prawo?

    Pozdrawiam
    Sewer

  • 2. Data: 2005-07-24 13:33:20
    Temat: Re: Czy Tele2 ma prawo wypowiedzieć umowę?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Sewer napisał(a):

    > Spotkałem się z opinią, że Tele2
    > wypowiada umowy osobom, które nadmiernie korzystają z darmowych usług, tylko
    > czy ma do tego prawo?

    Niestety, tak

    M.

  • 3. Data: 2005-07-24 13:34:55
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > Niestety, tak

    A czy nie jest tu tak, jak to ostatnio ktos opisywal, ze spolka prawa
    telekomunikacyjnego nie moze odmowic swiadczenia uslug powszechnych na
    ogolnych zasadach? Nie pamietam dokladnie - i nie moge znalezc...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 4. Data: 2005-07-24 13:49:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Tiger napisał(a):

    > A czy nie jest tu tak, jak to ostatnio ktos opisywal, ze spolka prawa
    > telekomunikacyjnego nie moze odmowic swiadczenia uslug powszechnych na
    > ogolnych zasadach? Nie pamietam dokladnie - i nie moge znalezc...

    Obowiązanym do świadczenia usług powszechnych jest tzw. przedsiębiorca
    wyznaczony. Takowego w tej chwili brak. Na mocy przepisów przejściowych
    do momentu wyznaczenia rolę tę spełnia tepsa.

    M.

  • 5. Data: 2005-07-24 14:25:22
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    *cut*

    W kazdym badz razie golym okiem widac, ze sa ta praktyki nieuczciwe wobec
    klienta. Nie wiem, czy nie daloby sie tu uczepic niezgodnosci z oferta (w
    ktorej zapewne nie ma niczego o nadmiernym korzystaniu z uslug darmowych) i
    kh... To tak, jakby Aster mial mnie odciac za nadmierne korzystanie z poczty
    elektronicznej, albo innej uslugi dodanej ;-)) Paranoja...

    Pozdrawiam,

    Tiger