  • 1. Data: 2005-02-08 11:49:22
    Temat: Czy KRS wyda umowę spółki?
    Od: "Marcin" <M...@b...pl>

    W sp. z o.o. jest kilkunastu wspólników, a trzech ma większość. W trakcie
    kolejnych walnych była modyfikowana umowa spółki prowdopodobnie w
    niekorzystny sposób dla pozostałych wspólników. Czy każdy wspólnik może
    zwrócić się do KRS (lub do innego organu) z prośbą o wydanie aktualnej umowy
    spólki? Czy fakt że wspólnik zwracał sie do KRS o taki dokument będzie jakoś
    zarejestrowany w taki sposób że Zarząd (owych trzech wspólników) będzie mógł
    dostać taką informację?Wiem że można zażądać aktualnej umowy od Zarządu ale
    takiego rozwiązania chciałbym uniknąć.

  • 2. Data: 2005-02-08 12:07:39
    Temat: Re: Czy KRS wyda umowe spolki?
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 2/8/2005 12:49 PM, Marcin wrote:
> [...]
    > dostać taką informację?Wiem że można zażądać aktualnej umowy od Zarządu ale

    Zapoznać się z zawartością rejestru w czytelni może każdy, nie tylko
    wspólnik; możesz pójść ze znajomym, jak nie chcesz, by był ślad, że
    brałeś do czytania. Możesz zawinszować sobie odpis, zwykły lub
    poswiadczony, ale to kosztuje, typowa opłata to 1,- zł za stronę.

    Pzdr: Catbert