    From: necik <kontakt_tylko_przez_GG_4014480@bez_spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy Allegro może odebrać domenę...
    Date: Thu, 11 Nov 2004 17:02:24 +0100
    Sender: i...@v...pl@bka151.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam,
    Na grupie dyskusyjnej alt.pl.allegro właśnie rozmawiamy czy Allegro.pl
    może starać się o przejęcie praw do domeny www.MojeAllegro.pl
    Postanowiłem napisać w tej sprawie do Was, może pomożecie wyjaśnić nam
    ta sprawę.
    Z ciekawości sprawdziłem na: http://portalwiedzy.onet.pl/polszczyzna.html
    co oznacza słowo Allegro (słownik wyrazów obcych):
    " muz. wesoło, szybko; tempo muzyczne pomiędzy allegretto a presto;
    także utwór w tym tempie."
    Czyli nazwa strony "MojeAllegro.pl" moze oznaczać "mój utwór w szybkim
    tempie" ;)
    Czyli na moje oko Allegro.pl nie może "zabrać" tej domeny właścicielowi,
    chyba że właściciel zrobi pod tym adresem aukcje internetowe (mało
    prawdopodobne).
    Ale to jest tylko moje skromne zdanie, nie jestem prawnikiem ;)

    PS. Jak sprawdzić dla jakich usług nazwa "Allegro" jest zastrzeżona?

    interNECIK Team