  • 1. Data: 2007-06-04 15:18:23
    Temat: Czas trwania umowy?
    Od: "kendy" <z...@t...podam>

    Witam

    Czy czas trwania umowy jest elementem istotnym umowy?
    Tzn. jesli mam napisane w umowie ze istotne elementy umowy nie moga byc
    zmieniane w okresie 36 miesiecy tzn. to ze rowniez czas jej trwania nie moze
    zostac zmieniony i co za tym idzie nie ma mozliwosci 'bezkonsekwencyjnego'
    jej rozwiazania przed uplywem 36 miesiecy?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-05 00:15:47
    Temat: Re: Czas trwania umowy?
    Od: "industrial" <i...@o...eu>

    Użytkownik "kendy" <z...@t...podam> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze zostac zmieniony i co za tym idzie nie ma mozliwosci
    > 'bezkonsekwencyjnego' jej rozwiazania przed uplywem 36 miesiecy?

    Okres, na jaki zawarta jest umowa można uznać za jej istotny element.
    Niezależnie jednak od tego może ona zostać rozwiązana - o ile w kolejnej
    umowie (praktycznie: aneksie do istniejącej) zgodzą się na to wszystkie
    strony.

    industrial

    i...@o...eu