  • 1. Data: 2005-07-03 17:03:04
    Temat: Czas na rozpatrzenie reklamacji
    Od: Krzysiek<k...@i...pl>

    Witam grupowiczów

    Mam notoryczne problemy z usuwaniem usterek przez dewelopera od którego kupiłem
    mieszkanie. Prosze o informacje ile dni ma deweloper na usunięcie zgłoszonej
    usterki (zamek w drzwiach). Usterka została zgłoszona na piśmie. To oczywiście
    nie jedna usterka jaka jest w tym mieszkaniu. Jaki przepis mówi o czasie w jakim
    powinno to zostać usunięte. Gdzie szukac stosownego przepisu HEELLLP

    Pozdrwiam
    Krzysiek

    -> http://usenet.pomocprawna.info