  • 1. Data: 2004-06-08 08:44:57
    Temat: Cyfra + po czterech latach okazało się że nie zapłaciłem abonamentu
    Od: "Paweł \"eGEO.pl\"" <b...@g...biz>

    To jest chyba absurd.
    Jestem pewny, że zapłaciłem (może nie na czas) abonament w sierpniu 2000 r.
    Przy zdawaniu dekodera uiściłem kaucję itp i wszystko było ok.
    Teraz dostałem wezwanie z Kruka, że wpłata nie została dokonana.
    Nie mogę znaleźć potwierdzenia wpłaty.
    Czuję , że próbują zrobić z człowieka frajera.
    Co mam zrobić?
    Pozdrawiam,

    Paweł

  • 2. Data: 2004-06-08 10:41:55
    Od: "Przemo Popielas" <p...@o...pl>

    > Czuję , że próbują zrobić z człowieka frajera.

    słuszna uwaga

    kosz? - jest na ten temat w archiwum - przedawnienie

    Pozdrawiam
    Przemo

  • 3. Data: 2004-06-08 11:39:27
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    Użytkownik "Przemo Popielas" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    : > Czuję , że próbują zrobić z człowieka frajera.
    :
    : słuszna uwaga
    :
    :

    a czy jak wszystko sie wyjasni czy moze zlozeyc do prokuratory zawiadomienie
    o probie
    wyludzenia pewnej kwoty ?

    Bo to jest przeciez zwykla kradziez.

    P.

  • 4. Data: 2004-06-08 11:50:18
    Od: "Jacek Cywiński" <a...@p...pl>

    > a czy jak wszystko sie wyjasni czy moze zlozeyc do prokuratory
> [...]

    No chyba nie, gdyż roszczenie jest, może się on jedynie uchylić od
    spełnienia świadczenia, korzystając z instytucji przedawnienia.

    pozdr

  • 5. Data: 2004-06-08 12:17:56
    Od: "Przemo P." <p...@o...pl>

    > a czy jak wszystko sie wyjasni czy moze zlozeyc do prokuratory
    zawiadomienie
    > o probie
    > wyludzenia pewnej kwoty ?
    >
    > Bo to jest przeciez zwykla kradziez.

    a jesteś w stanie to udowodnić?
    niestety nie.
    Nie wiesz czy oni na prawdę nie mają Twojej wpłaty (bo może poczta itp) czy
    ściemniają jak piszesz "wyłudzenie pewnej kwoty".
    Ja jestem za opcją drugą bo "może się przestraszy i nam zapłaci..." ale to
    moje zdanie.
    Jedno jest pewne - żadnej korespondencji z nimi - od razu kosz, mają
    problem - niech walą do sądu!
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 6. Data: 2004-06-08 13:26:40
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Paweł "eGEO.pl" wrote:

> [...]
    > Nie mogę znaleźć potwierdzenia wpłaty.
    > Czuję , że próbują zrobić z człowieka frajera.

    Mieli 3 lata na upomnienie się o kasę.
    Teraz jest za późno.
    Co prawda upominać im się zawsze można, ale ty nie musisz zapłacić. I
    oni właśnie na to liczą, że zapłacisz, przecież to ich biznes
    Nie odpowiadaj na maile i nie dzwoń do nich.
    Gdyby się uparli i chcieli sprawy sądowej (nie wierzę, bo aż tak głupi
    to oni nie są), to podnisisz wnioske o przedawnieniu i sprawa sie kończy.

  • 7. Data: 2004-06-08 18:25:09
    Od: "Shaman" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł "eGEO.pl"" <b...@g...biz> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie mogę znaleźć potwierdzenia wpłaty.
    > Czuję , że próbują zrobić z człowieka frajera.

    Wiesz co?? Mi sie wydaje, że jesli bys nie zapłacił na czas, to o tę
    niezapłaconą sumę uwiększa sie przy następnej fakturze, nieprawdaż??
    No, to skoro nikt cie prędzej nie monitował, i nie miałeś zwiększonych
    faktur w nastepnych miesiącach, no to moga Ci skoczyć, nie??

    Smieszne dla mnie jest też jak widze czasami że ktos nie zapłacił kiedyś
    operatorowi komurkowemu, i teraz sie do niego np. dowalają.
    Przecież na każdym kolejnym rachunku jest info o należności poprzedniej, no
    nie??
    Skoro saldo jest zero, no to co oni mają do roszczeń z niby nie zapłaconych
    terminów??

    Sh.

  • 8. Data: 2004-06-08 19:01:01
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : a jesteś w stanie to udowodnić?
    : niestety nie.

    przelew z konta takiego i takiego nazwisko takie i taie i w dupe cmoknac
    mnie moga, jest dowod

    : Nie wiesz czy oni na prawdę nie mają Twojej wpłaty (bo może poczta itp)
    czy
    : ściemniają jak piszesz "wyłudzenie pewnej kwoty".

    dowod jest, ja nie mam potwierzdenia, wywalilem,

    : Ja jestem za opcją drugą bo "może się przestraszy i nam zapłaci..." ale to
    : moje zdanie.

    no wlasnie tak podchodza. a to jest wyludzanie, zastraszanie.

    Groza ogromnymi karami w celu wyludzenia pieniedzy.
    To nie jest karalne?

    P.

  • 9. Data: 2004-06-08 19:22:19
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    Zgadzam się z Wami, i dzięki za moralne wsparcie.
    Gdy zadzwoniłem ze swoimi argumentami, miłej pani głos się załamał i
    powiedziała , że przełączy mnie wyżej, ale coś jej nie wyszło, bo linia
    została wyłączona.
    Na marginesie, to wydaje mi się że tego rodzaju wezwania skierowane są
    do osób starszych/rencistów bo od nich łatwiej coś wyłudzić. W tym przypadku
    umowa była na moją mamę. Ale to tylko moje przypuszczenia....

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 10. Data: 2004-06-09 06:36:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:

    > : a jesteś w stanie to udowodnić?
    > : niestety nie.
    >
    > przelew z konta takiego i takiego nazwisko takie i taie i w dupe cmoknac
    > mnie moga, jest dowod

    Jeżeli robiłeś przelew z konta to bank musi jeszcze miec te dane i nie
    powinno byc problemem (no może poza przedarciem sie przez biurokrację i
    wymowki "jak pan nie zna dokładnej daty") wyciągnięcie potwierdzenia wpłaty.

    Ale pytanie czy warto sie meczyc skoro zobowiązanie dawno sie przedawniło.
    Kruk ma to do siebie że nie zauważa takich niepozornych instytucji KC
    jak przedawnienie. Jest z tego słynny.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl