eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCrosspost - czy to nie podchodzi pod dyskryminację pod kątem płci? › Crosspost - czy to nie podchodzi pod dyskryminację pod kątem płci?
    From: Koziołek <d...@X...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.pregierz
    Subject: Crosspost - czy to nie podchodzi pod dyskryminację pod kątem płci?
    Date: Sat, 27 Jul 2013 23:39:23 +0200

    Czuwaj!

    Oprócz tego, że troluję i opisuję to na koziołkowym blogu, od roku z hakiem
    (czyli od chwili narodzin) prowadzę drugiego bloga, w imieniu mojego
    pierworodnego.
    Generalnie ma to być taka pamiątka, do tego rozsiana po świecie rodzinka od
    czasu do czasu może zaglądnąć, obejrzeć fotki (ewentualnie filmik, np. jak
    to Mati zaczął chodzić i się nawet nie wypierdolił) i poczytać koziołkowe,
    słitaśne prorodzinne wypociny.

    No ale przez to przed chwilą się wkurwiłem. Otóż na stronie blogów Gazety
    Wyborczej został ogłoszony konkurs dla - ni mniej, ni więcej - blogujących
    matek. Ja pod Matkę Polkę ni chuja podciągnąć się nie dam. (chyba że ogolę
    jajka i upchnę siusiaka między gdzieś między nogami; cycki już mam, tyle że
    nie mleczne) i czuję się, kurwa, dyskryminowany i urażony. Do tego w
    regulaminie
    (http://www.edziecko.pl/nakrecone_matki/1,132868,140
    96859,Regulamin_konkursu__Nakrecone_matki____Regulam
    in__.html)
    "stoi" coś takiego:

    "2. Uczestnikami Konkursu mogą być kobiety spodziewające się dziecka oraz
    matki, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz zamieszkałe na
    stałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, które spełnią warunki
    określone w Regulaminie."

    Ja rozumiem, że "wolność Tomku w swoim domku", ale skoro ten kraj schodzi na
    psy, znaczy - stajemy się kalką pieprzonej Szwecji, to czy ogłaszanie
    takiego konkursu przez Gazetę (!!! - taką w kwestiach obowiązków ojca,
    równości ras i innego szitu świętojebliwą) nie jest przegięciem?
    Stąd moje pytanie: czy można to TANIO zaskarżyć? Aż mnie racice świerzbią,
    żeby podać organizatorów konkursu do sądu pod zarzutem dyskryminacji i
    zobaczyć, co z tego wyniknie. Jeżeli kosztowało by mnie to nie więcej, niż
    stówkę, dwie, chętnie to zrobię. A czuję, że mogło by być wesoło...

    Crosspost: pl.pregierz

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --