  • 1. Data: 2020-05-09 00:38:28
    Temat: Covid-APEL KRK DO WSZYSTKICH LUDZI DOBREJ WOLI [NareszcieKtosWieOcoBiega]
    Od: m...@g...com

    Rzecz do seryjnego rozsylania dla zdolnych zrozumienia donioslosci POnizszego:
    http://veritasliberabitvos.info/apel/
    A i krotochwil niezdolni do POjencia zapewne nie odpuszczom ;)
    ..."by na jaw wyszly zamysly serc wielu"

  • 2. Data: 2020-05-09 13:23:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.05.2020 o 00:38, m...@g...com pisze:

> [...]
    > http://veritasliberabitvos.info/apel/
    > A i krotochwil niezdolni do POjencia zapewne nie odpuszczom ;)
    > ..."by na jaw wyszly zamysly serc wielu"

    Niektóre elementy strony nie zostały wysłane w sposób bezpieczny, a
    zatem ne wiadomo, czy to co widzimy, to w ogóle jest to, co autor miał
    na myśli. Mam podstawy sądzić, ze oryginalny apel mniej więcej wyglądał
    tak: "POZWÓL nam powierzyć przywódców rządowych i wszystkich tych,
    którzy rządzą losami narodów, Wszechmogącemu Bogu, aby mógł oświecić ich
    i poprowadzić w czasie wielkiego kryzysu. Niech pamiętają, że tak jak
    Pan osądzi nas Pasterzy za trzodę, którą nam powierzył, tak też osądzi
    przywódców rządowych za ludy, których mają obowiązek bronić i rządzić.
    Z wiarą błagajmy Pana, aby chronił Kościół i świat. Niech Najświętsza
    Maryja Panna, Wspomożycielka, zmiażdży głowę pradawnego Węża i pokona
    plany dzieci ciemności. - Mgr Carlo Maria Vigano / Arcybiskup tytularny
    Ulpiana" albowiem taka jest treść w języku angielskim i nie rozumiem,
    czemu w innych języhkach ów apel ma zdecydowanie inną treść.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2020-05-11 12:09:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 8 May 2020 15:38:28 -0700 (PDT), m...@g...com
    napisał(a):

    > Rzecz do seryjnego rozsylania dla zdolnych zrozumienia donioslosci POnizszego:
    > http://veritasliberabitvos.info/apel/

    Daj znać, kiedy już Rząd Światowy wymknie się spod wszelkiej kontroli,
    żebym nie przegapił tej doniosłej chwili.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2020-05-11 17:37:38
    Od: m...@g...com

[...]
    ---
    Obstawiam indywidualizowanie tresci POd specyfiki mentalnosci nacji
    POslugujoncych siem kazdym z nich ;)

  • 5. Data: 2020-05-11 17:39:36
    Od: m...@g...com

> [...]

    Daj znać, kiedy już Rząd Światowy wymknie się spod wszelkiej kontroli,
    żebym nie przegapił tej doniosłej chwili.
    Obawiam siem ze juz niniejsze przegapiles o czym donoszem wg twej prosby ;)