  • 11. Data: 2002-06-15 07:55:13
    Temat: Re: Co zrobic z takim adwokatem?
    Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl>

    news:aeduio$1m2$1@absinth.dialog.net.pl

    | Przepraszam bardzo przepraszam nie wiedziałam,że Wrocław jest
    | prowincją Teraz juz wiem .

    Piszac "prowincja" mialem na mysli Slupsk. Teraz juz wiesz.

    ->piotr

  • 12. Data: 2002-06-15 09:02:57
    Od: "Jacek P. U." <j...@p...fm>

    > Co mam z tym zrobic?

    Eeee! Samo mydelko :-((
    Przeciez to adwokat nie wyslal mojego
    oswiadczenia o stanie majatkowym.
    I Sad w uzasadnieniu napisal, ze wniosek
    o zwolnienie jest niepelny i dlatego go odrzuca !!
    W sumie dalej nie wiem co robic.
    J.

  • 13. Data: 2002-06-15 11:41:05
    Od: "Mikrus" <n...@g...pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <p...@t...pl> napisał
    w wiadomości news:aedo3q$krb$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Jacek P. U." <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Chcialbym miec taka zdolnosc przewidywania, kiedy sad zwolni z kosztow:-)
    > To, ze masz zaswiadczenie, jeszcze nie swiadczy o tym, ze zostaniesz od
    > tych kosztow zwolniony. Slyszales o instytucji zwolnienia od kosztow ponad
    > pewna kwote? Albo o argumentacji sadu, ze miales czas i mogles nalezycie
    > przygotowac sie finansowo do procesu?
    > pozdrowienia
    > ->piotr
    Piotrze, On pisze o tym czego nie dopełnił adwokat a m.in. za co wiął
    pieniądze. Pyta się cozrobić z tym adwokatem przez którego poniósł straty...
    A Ty odpowiadasz coś o sądzie i szydzisz z przewidywań/oczekiwań. Trzymaj
    się konkretów

  • 14. Data: 2002-06-15 14:49:21
    Od: "[ piotr sut ]" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Mikrus" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | straty... A Ty odpowiadasz coś o sądzie i szydzisz z
    | przewidywań/oczekiwań. Trzymaj się konkretów

    Oj nie nie!!
    pozwol, zacytuje autora watku:
    ___________
    Jacek P. U.:
    Wychodze z zalozenia, ze to blad kancelarii i chcialbym,
    aby polkneli te zabe i ewentualnie oplacili koszty, z ktorych bylbym
    najprawdopodobniej zwolniony, gdyby nie zaniedbania.
    Czy mi sie to moze udac?
    ___________

    To, ze adwokat nie dolaczyl zaswiadczenia - to blad adw. Chodzilo mi
    raczej o ten niespotykany optymizm (co do zwolnienia od kosztow) Jacka.
    Jak dowiedzie adwokatowi, ze sad zwolnilby go od kosztow???
    "Najprawdopodobniej"? Co to znaczy? Instytucja zwolnienia od kosztow jest
    przeciez uznaniowa! Tu nie ma pewnosci jak sad postapi.

    pzdr
    ->piotr

  • 15. Data: 2002-06-15 19:44:17
    Od: "Kamil Jankielewicz" <k...@g...pl>

    > Albo o argumentacji sadu, ze miales czas i mogles nalezycie
    >
    > Nie słyszałam,żeby któraś z koleżanek miała taki tok myślenia.
    >
    > Sandra

    Droga Sandro,
    Zaręczam Ci, że takie jest stanowisko sądu w Krakowie - tak powiedziała
    sędzia SA na wykładach na aplikacji radcowkiej.
    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2002-06-15 19:48:27
    Od: "Kamil Jankielewicz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek P. U." <j...@p...fm> napisał w wiadomości

    Złóż jeszcze raz wniosek o zabezpieczenie i wniosek o zwolnienie.

    Jak zwolnią to za zabezpieczenie też nie zapłacisz - poza tym nie ma
    wygranych 100%.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2002-06-15 20:56:02
    Temat: Odp: Co zrobic z takim adwokatem?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kamil Jankielewicz <k...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aeg4v5$min$...@i...cyf-kr.edu.pl...

    > Droga Sandro,
    > Zaręczam Ci, że takie jest stanowisko sądu w Krakowie - tak powiedziała
    > sędzia SA na wykładach na aplikacji radcowkiej.

    Wcale tego nie neguje. Jednak dalej będę twierdziła,że to zależy od
    człowieka,w naszym sądzie zawsze sie uczula na sytuacje jaka ma miejsce w
    danej chwili, i nie spotkałam sie z sytuacją, żeby ktokolwiek powiedział
    komuś,że do sprawy należy sie przygotować jesli chodzi o finanse . Chociaż
    niekiedy to wychodzi ujemnie dla nas,dostajac z budzetu analize ściągalności
    dostaje sie pozniej po głowie. I nie podważam sytuacji kiedy strone stać na
    orzeczone koszty. Tu jednak w tym przypadku wziełam pod uwagę co pisała
    strona zainteresowana.
    Adwokat,który nie dostarcza zaświadczenia o dochodach. A domniemywam,że
    dochód na tym zaświadczeniu umożliwiał prawdopodobnie od zwolnienia
    częściowego bądź całkowitego. Ale nieważne :-)
    A jeszcze jedno ktos napisał,że ma sie zażalić , nie upłynął termin do
    wniesienia zażalenia? O tym nie pisał kiedy dostał zarządzenie o oddaleniu
    ,kiedy mu doręczono a jest to bardzo istotne.

    Pozdrowienia Sandra

  • 18. Data: 2002-06-15 21:20:02
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]

    > Zaręczam Ci, że takie jest stanowisko sądu w Krakowie - tak powiedziała
    > sędzia SA na wykładach na aplikacji radcowkiej.

    Jeszcze chciałam Cię poinformować,że w Krakowie może jest inaczej ale np. tu
    w większosci pisane pozwy przez radców wymagają usunięcia braków
    formalnych,przeważnie nie spełniają należytych wymogów. Nie wiem dlaczego
    tak sie dzieje ale to fakt.

    Sandra