    From: MJB <m...@i...p_l>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Co zrobic z cudzym komornikiem?
    Date: Tue, 17 Feb 2004 09:38:18 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@guardian1.ifactory.pl

    Witam.
    Wynajmuje mieszkanie bez umowy, nie jestem w nim zameldowany.
    Wlasciciel mieszkania ma dlug w spoldzielni. Przyszlo pismo
    w ktorym strasza go komornikiem i sadem. Jednak zbytnio go
    to nie rusza. I teraz mam pytanie - co zrobic jak do drzwi
    zapuka komornik? Wszystkie rzeczy ktore sa w mieszkaniu, poza
    jedna mebloscianka i lozkiem nalezacymi do wlasciciela sa moje.
    Czy komornik moze mi zabrac moje rzeczy, czy mam jakos
    udowadniac, ze sa moje, czy nawet o to nie bedzie pytal tylko
    zajmie? Rzeczy nalezace do wlasciciela (mebloscianka i lozko)
    nie przedstawiaja wiekszej wartosci (sa stare), wiec boje sie o
    moje rzeczy. Czy nie mam sie czego obawiac? (ale jak wytlumacze
    moja obecnosc w mieszkaniu, bez umowy bez zameldowania?), czy
    lepiej jak najszybciej pomyslec o przeprowadzce (choc szkoda by
    bylo bo ladna okolica)?
    I jeszcze jedno pytanie - jesli kwota dlugu jest niewielka
    (np 400zl) a zadluzenie ciagnie sie juz kolejny rok, to czy
    to pismo to tylko straszak, czy oplaca sie im wszczynac
    egzekucje o taka kwote?
    Jak to wyglada w praktyce.
    Z gory dzieki za porade
    Pozdrawiam