  • 1. Data: 2002-09-19 08:56:31
    Temat: Co z s.c. po Nowym Roku ?
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    Witam,
    obilo mi sie o uszy ze wraz z koncem roku znika cos takiego jak spolka cywilna.
    Co w takim razie z tymi ktore sie nie przeksztalca w inne formy? Przeciez
    podobno nic w przyrodzie nie ginie ...

    Pozdrawiam,
    TS
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-09-19 09:21:18
    Temat: Re: Co z s.c. po Nowym Roku ?
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "TRS" <f...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    cywilna.
    > Co w takim razie z tymi ktore sie nie przeksztalca w inne formy? Przeciez

    Zowu ?

    Nic sie nie zmienia poza tym, ze spolka nie jest przedsiabiorca, za to
    przedsiebiorcami sa wspolnicy

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-09-19 20:24:11
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Sep 2002, TRS wrote:

    >+ Witam,
    >+ obilo mi sie o uszy ze wraz z koncem roku znika cos takiego jak spolka cywilna.

    "Ale to już było" :)
    S.C. istnieje jako np. byt podatkowy, ale nie jest spółką
    prawa handlowego (wspólnicy muszą być przedsiębiorcami
    "fizycznymi").

    Pozdrowienia, Gotfryd