  • 1. Data: 2002-09-19 06:34:54
    Temat: Dane osobowe
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Jesli chodzi o dane osobowe to ostatnio np spóldzielnia mieszkaniowa zada
    od swoich czlonków podania NIP w zwiazku z tym mam pytanie czy jest on
    potrzebny spóldzielni , przeciez spóldzielnia nie wystawia faktur
    swoim czlonkom.

    pozdrawiam

    PapaJoe

  • 2. Data: 2002-09-19 07:01:33
    Temat: Re: Dane osobowe
    Od: "Miko" <m...@y...com>

    "PapaJoe" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    | od swoich czlonków podania NIP w zwiazku z tym mam pytanie czy jest on
    | potrzebny spóldzielni , przeciez spóldzielnia nie wystawia faktur

    Według jakiegoś tam rozporządzenia min. fin. do rozliczania się z urzędami
    państwowymi
    podajemy nr NIP. Ale po co spółdzielni? Niech się sami wypowiedzą..

  • 3. Data: 2002-09-19 07:43:58
    Od: "PapaJoe" <p...@p...onet.pl>

    > Według jakiegoś tam rozporządzenia min. fin. do rozliczania się z urzędami
    > państwowymi
    > podajemy nr NIP. Ale po co spółdzielni? Niech się sami wypowiedzą..

    Wobec tego jakie dane sa spóldzielni potrzebne o swoich członkach ? a jakie
    są zbędzne , raczej nie powinni zbierac informacji które nie są im potrzbne
    do wykonywania zadań statutowych .

    Pozdrawiam

    PapaJoe