  • 1. Data: 2005-03-28 17:26:59
    Temat: Re: Problem z bankiem - zniknely pieniadze z konta
    Od: styx <n...@i...com>

    valdi wrote:
    > Witam,
    >
    > Moj brat ma problem z bankiem, 3 tygodnie temu poszedl do banku zeby
    > wyplacic pieniadze i sie okazalo ze stan jego konta jest 0zl. (9tys
    > zniknelo). Nic wczesniej nie wyplacal i nie robil zadnych przelewow.
    > W koncu udalo sie ustalic, ze bank popelnil jakis blad (albo to byla
    > wina systemu, dokladnie bank nie odpowiedzial jaka byla wina, ze
    > pieniadze zniknely) i ze te pieniadze zostana mu zwrocone.
    >
    > Natomiast mam pytanie, czy moze on wystapic o jakies odszkodowanie lub
    > zadośćuczynienie do banku? Jezeli tak to o jaka kwote moze sie
> [...]

    Mierz ssprawe glebokoscia kieszeni sprawcy a nie ofiary. Jezeli bedziesz
    stanowczy to nie powinienies miec klopotu z otrzymaniem na odczepnego
    100 tysiecy zlotych. Zaproponuj wiec im dwa razy tyle, zeyb bylo z czego
    targowac. Zaloz strone internetowa opisujaca Twoj przypadek, podajac
    nazwe banku. To Twoj najwiekszy atut. Tego banki najbardzie sie boja.

    Nie daj sie zastraszyc procesami z ich strony. Walkowania slabostek w
    publicznym sadzie banki boja sie jak ognia.

    Na poczatek napisz skarge do odpowiedniego nadzoru bankowego i opublikuj
    ja ze szczegolami w sieci. Masz do tego prawo. Wydrukuj kopie strony
    internetowej i zalacz do listu z oferta ugody przed procesem.

  • 2. Data: 2005-03-28 17:45:25
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > targowac. Zaloz strone internetowa opisujaca Twoj przypadek, podajac
    > nazwe banku. To Twoj najwiekszy atut. Tego banki najbardzie sie boja.

    Dlaczego mi to brzmi jak zwykły szantaż ?

    pozd
    Adam

  • 3. Data: 2005-03-28 17:53:03
    Od: styx <n...@i...com>

    Adam S. wrote:

    > Dlaczego mi to brzmi jak zwyk?y szanta? ?
    >
    > pozd
    > Adam

    Ze zlodziejami postepuje sie jak ze zlodziejami. Ich wlasnymi metodami.
    Tylko to rozumieja.

  • 4. Data: 2005-03-28 20:06:09
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <3wX1e.20276$jt6.13864@trndny07>, n...@i...com
    says...

    > Ze zlodziejami postepuje sie jak ze zlodziejami. Ich wlasnymi metodami.
    > Tylko to rozumieja.

    Troche nie na temat .... ale czemu uwazasz ze sa zlodziejami? Ze
    pobieraja oplaty? Chcialbys zeby to robili za darmo? Masz prawo wyboru
    banku, a jesli uwazasz ze WSZYSTKIE banki to zlodzieje, mozesze trzymac
    pieniadze w "sakrpecie" nkt do niczego ciebie nie zmusza

    AP

  • 5. Data: 2005-03-28 20:21:43
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    > Mierz ssprawe glebokoscia kieszeni sprawcy a nie ofiary. Jezeli bedziesz
    > stanowczy to nie powinienies miec klopotu z otrzymaniem na odczepnego
    > 100 tysiecy zlotych. <cut dalsze bzdury>

    Masz może jakąkolwiek podstawę prawną czy tylko się nudzisz i
    podjudzasz kogoś?

  • 6. Data: 2005-03-28 20:23:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Troche nie na temat .... ale czemu uwazasz ze sa zlodziejami? Ze
    > pobieraja oplaty? Chcialbys zeby to robili za darmo?

    bo znika 9 tys zl,

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 7. Data: 2005-03-28 21:13:27
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > bo znika 9 tys zl,

    Nie pierwszy raz w historii i nie ostatni. Błędy w systemach
    komputerowych się zdażają. Po to okresowo robi się bilanse, żeby tego
    typu błędy wyłapywać.

    Istotniejsze - moim zdaniem - jest:

    - jak długo trwało odzyskanie pieniędzy
    - w jaki sposób odnoszono się do pechowego klienta
    - czy na końcu usłyszał magiczne słowo

    M.

  • 8. Data: 2005-03-29 01:45:24
    Od: auto <s...@s...com>

    AP wrote:
    > In article <3wX1e.20276$jt6.13864@trndny07>, n...@i...com
    > says...

    > Troche nie na temat .... ale czemu uwazasz ze sa zlodziejami? Ze
    > pobieraja oplaty?

    Oplaty? Raczej rabunek.

    > Chcialbys zeby to robili za darmo?

    Przez kilkadziesiat lat moj bank nie pobieral "oplat" jak je nazywasz i
    mial dochody.

    > Masz prawo wyboru
    > banku,

    ROTFL

    Wybor? Wybrac jednego kryminaliste albo drugiego.

    > a jesli uwazasz ze WSZYSTKIE banki to zlodzieje, mozesze trzymac
    > pieniadze w "sakrpecie" nkt do niczego ciebie nie zmusza
    >
    > AP

    Bank nie jest zadnym luksusem. Jest to wazna usluga i dlatego jest, a
    raczej powinna byc, nadzorowana przez rzad. Tak jak prad, czy telefony.

  • 9. Data: 2005-03-29 02:39:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    auto wrote:

    > Bank nie jest zadnym luksusem. Jest to wazna usluga i dlatego jest, a
    > raczej powinna byc, nadzorowana przez rzad. Tak jak prad, czy telefony.

    Komuna ci się śni. Obudź się.

  • 10. Data: 2005-03-29 02:59:53
    Od: auto <s...@s...com>

    witek wrote:

    > Komuna ci się śni. Obudź się.

    Citi ma 100 razy wiecej zaostrzone przepisy w USA niz w Polsce.
    Poczynajac od lichwy, ktorej gorna granica w USA jest 21,5%. Umowy na
    wiekszy procent sa niewazne z mocy prawa. Ot, tak dla przykladu...
    Komuna w USA?