  • 1. Data: 2003-08-04 08:53:38
    Temat: Co robić ?
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

    W poprzednią środę zakupiłem siostrze na urodziny (odbyły się w sobotę)
    głośniki do komputera (110 zł). Przed zakupem nie były sprawdzane
    (sprzedawca mówił że nie ma potzrby bo napewno są OK). Po rozpakowaniu
    siostra zauważył\a że jeden głośnik jest uszkodzony (głośnik był oderwany od
    obudowy i latał w środku). Paragon zakupu mam/ Co robić - żądać zwrotu
    pieniędzy, wymiany na nowe czy coś innego ? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-08-04 09:08:28
    Temat: Re: Co robić ?
    Od: "kac" <k...@g...pl>

    Zdecydowanie wymiany na nowy lub zwrotu kasy

  • 3. Data: 2003-08-04 11:29:15
    Od: "Daniel_J" <d...@o...pl>

    Użytkownik "kac" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zdecydowanie wymiany na nowy lub zwrotu kasy

    wyjątkowo ciężcy ludzie tam pracują. A jeśli zarzucą mi że mogły mi upaść to
    jak się bronić ?

  • 4. Data: 2003-08-04 13:30:08
    Od: "Jona" <j...@p...fm>

> [...]
    > obudowy i latał w środku). Paragon zakupu mam/ Co robić - żądać zwrotu
    > pieniędzy, wymiany na nowe czy coś innego ? Pozdrawiam

    przestudiuj rozporządzenie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    oraz o zmianie sposobu Kodeksu cywilnego.(Dz.U. nr 141 poz. 1176 z 2002
    roku). Znajdziesz to na www.lex.pl zakładka polski serwer prawa /
    dzienniki ustaw 1995-2003 i odpowiedni rok i numer
    Pozdrawiam
    Jona