  • Data: 2006-04-24 15:53:07
    Temat: Co mozna zrobic z uciazliwym sasiadka?
    Od: d...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie ! Mieszkam w bloku spóldzielczym, na pietrze mam dwóch
    sasiadów z jednym z nich mam problem. Sasiadka po smierci meza
    zaczela pozostawiac na klatce jedzenie( to trwa juz od okolo 4 lat )
    Jedzenia jest bardzo duzo - w butelkach plastikowych (czasami butle
    5l) zupy i napoje,w siatkach kanapki. Jedzenie pozostawione na
    dluzszy czas na klace zaczyna sie psuc, wydzielac nieprzyjemny
    zapach a nawet zabrudza klatke rozlewaja sie po niej wiec jestem
    zmszona je wynosic do kosza co powoduje dla mnie kolejny wysilek po
    ciezkiej pracy fizycznej. Rozmowy z nia nie daja rezultatów jak
    równiez rozmowy z kierownikiem spóldzielni czy opieka. Jestem
    wszedzie zbywana. Prosze Was o jakies rady i wskazówki co mam robic.
    Z gory dziekuje badzo. Pozdrawiam.